پیام استاندار لرستان به‌مناسبت هفته دولت
کد خبر: 4080395
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

پیام استاندار لرستان به‌مناسبت هفته دولت

استاندار لرستان در پیامی به‌مناسبت هفته دولت گفت: تبیین خدمات و دستاوردهای دولت از مهم‌ترین وظایفی است که بر عهده خدمتگزاران مردم است و هفته دولت مجالی برای این مهم به‌شمار می‌رود تا در برنامه‌ریزی‌ها با دغدغه‌مندی به آن توجه شود.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی فرارسیدن هفته دولت را به تمام دولت‌مردان و عموم مردم تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی

هشتم شهریورماه یادآور ایثار و از خودگذشتگی در مسیر آرمان‌های اسلامی است.

شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست کوردلان وطن‌فروش نه تنها خدشه‌ای در مسیر شکوفایی و بلوغ انقلاب اسلامی وارد نکرده بلکه این بزرگواران با نثار خون خود پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر ساختند.

در این راستا دوم تا هشتم شهریورماه مصادف با «هفته دولت» فرصتی است مغتنم تا بدانیم در جایگاه خدمتگزاران نظام و انقلاب، عهده‌دار چه امانت گران‌بهایی هستیم.

هفته دولت یادآور تلاش‌ها و مجاهدت دولتمردان نظام اسلامی در به ثمر رساندن نهال نوپای انقلاب و تجلی خدمت مسئولین به مردم است و خداوند منان را شاکریم که این افتخار نصیب بنده و سایر همکارانم در نظام اداری استان و کشور شده است.

یقیناً تبیین خدمات و دستاوردهای دولت از مهمترین وظایفی است که بر عهده خدمتگزاران مردم است و هفته دولت مجالی برای این مهم به‌شمار می‌رود تا در برنامه‌ریزی‌ها با دغدغه‌مندی به آن توجه شود.

اینجانب به‌عنوان خادم مردم شریف لرستان، فرارسیدن هفته دولت را به تمامی همکارانم در دستگاه‌های مختلف اجرایی و مردم ولایی و شهیدپرور استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند منان توفیقی عنایت فرمایند تا در سایه منویات مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) و تلاش تمامی همکارانم بتوانیم خدمات روزافزونی به مردم شریف داشته و همچنان در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس اسلامی حرکت کنیم.»

انتهای پیام
captcha