تشکیل کمیته‌های چهارگانه‌ ویژه هفته دولت در لرستان
کد خبر: 4080400
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

تشکیل کمیته‌های چهارگانه‌ ویژه هفته دولت در لرستان

جانشین ستاد هماهنگی هفته دولت در لرستان از تشکیل کمیته‌های چهارگانه‌ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی و اجتماعی برای اجرای برنامه‌های هفته دولت در استان خبر داد.

سیروس ابراهیمی، جانشین ستاد هماهنگی هفته دولت در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، سیروس ابراهیمی، جانشین ستاد هماهنگی هفته دولت در لرستان در دیدار استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با نماینده ولی‌فقیه در لرستان که امروز، دوم شهریور به مناسبت آغاز هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه زندگی دینی در جامعه بودند و با اخلاص در کار و در خدمت به مردم توانستند بدرخشند.

وی با بیان اینکه به‌دنبال ابلاغ ستاد بزرگداشت هفته دولت در لرستان جلسه‌ای تشکیل و در آن برنامه‌های هفته دولت و چگونگی اجرای آن مشخص شد، افزود: این ستاد با هدف برنامه‌ریزی جگونگی برگزاری برنامه‌های هفته دولت، احصا آمار و پروژه‌ها، هماهنگی حضور مسئولان ملی و استانی در برنامه‌های هفته دولت در لرستان تشکیل شد.

ابراهیمی با اشاره به تشکیل چهار کمیته اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، اطلاع‌رسانی و کمیته عمرانی که ذیل ستاد بزرگداشت هفته دولت در لرستان تشکیل شد، اظهار کرد: ۳۱۳ پروژه در حوزه پروژه‌‌های عمرانی افتتاح و ۳۰ پروژه کلنگ‌زنی می‌شود کمااینکه اشتغالزایی این پروژه‌ها ۲۴۶ نفر و اعتبار آنان هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی ۱۱۹ واحد اقتصادی در هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود: در هفته دولت کارهایی که دولت اتفاق افتاده بدون کم و زیاد به اطلاع مردم می‌رسد کمااینکه با توجه به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لرستان چندین بار زمان و چگونگی برنامه‌ها تغییر کرد.

معاون اقتصادی استاندار لرستان با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم در شرایط اقتصادی خاص دولت را تحویل گرفت، افزود: دنیا امروز به این نتیجه رسیده است که تحریم‌ها در کشور ما کارگر نیست، اگرچه جراحی اقتصادی تبعاتی در جامعه داشت اما در آینده کیفیت تولید و در عرصه در جامعه بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha