لزوم الگوگیری دولتمردان نظام از رفتار شهیدان رجایی و باهنر
کد خبر: 4080402
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
امام‌جمعه شیروان مطرح کرد:

لزوم الگوگیری دولتمردان نظام از رفتار شهیدان رجایی و باهنر

امام‌جمعه شیروان گفت: شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی رفتاری و کرداری دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

سخنرانی امام جمعه شیروان به مناسبت هفته دولتبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی، امام‌جمعه شیروان، دوم شهریورماه در نخستین روز از هفته دولت در دیدار با فرماندار و مدیران اجرایی این شهرستان، با اشاره به اینکه عزت نظام در گرو مردمی بودن آن است، اظهار کرد: تعامل، وحدت و همگرایی مدیران در خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم ضروری است و در هر زمانی که با مردم بودیم، مؤفق شدیم.

وی زیباترین جلوه مردمی بودن را عدالت‌محوری دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب به این مسئله تأکید داشتند که نشان از اهمیت موضوع دارد و باید همه مسئولان به این موضوع توجه داشته باشند.

امام‌جمعه شیروان با بیان اینکه هر مسئولی که مردمی و ساده‌زیست باشد مردم او را دوست دارند، تأکید کرد: ساده‌زیستی به معنای این است که مثل مردم باشیم و همچون آن‌ها زندگی کنیم که نزدیکی مردم و مسئولین را به دنبال دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر قبل و بعد از انقلاب از اسلام و آرمان‌های مقدس آن دفاع کردند، ادامه داد: موفقیت و شخصیت شهیدان رجایی و باهنر باید برای مردم تبیین شود تا مردم دلیل شهادت آن‌ها را بدانند و به نسل‌های بعدی نیز منتقل کنند.

حجت‌الاسلام تکمیلی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر باید الگوهای رفتاری و کرداری دولتمردان نظام جمهوری اسلامی باشند، گفت: خدمات دولت مکتبی و انقلابی باید به‌صورت کامل به مردم اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام
captcha