شهیدان باهنر و رجایی؛ بهترین الگوی مدیران جهادی
کد خبر: 4080435
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

شهیدان باهنر و رجایی؛ بهترین الگوی مدیران جهادی

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پیامی که به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته دولت صادر کرد، شهیدان رجایی و باهنر را الگو و اسوه برای مدیران جهادی امروز معرفی کرد.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته دولت پیامی بدین مضمون منتشر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

هفته دولت که به نام اسوه‌های خدمت، شهیدان رجایی و باهنر مزین شده فرصت مناسبی برای یادآوری شخصیت والای دولتمردانی است که ایمان و ساده‌زیستی و خدمت خالصانه‌ آنان، الگوی خدمتگزاری بی‌منت برای مردم و مسئولان و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انفجار دفتر نخست‌وزیری در هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ و شهادت ۲ یار دیرین انقلاب توسط منافقان کوردل، اگر چه موجی از اندوه را برای همیشه در جان زمان جریان داد اما نشان داد که شهادت، راز جاودانه زیستن و جاودانه ماندن برای همیشه است.

شهیدان رجایی و باهنر که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال عمومی، صفات بارز انسانی خود را به منصه ظهور رسانده و راه آسمان را یافتند، بهترین الگو و اسوه برای مدیرانی است که در عرصه خدمت به مردم لباس رزم به تن کرده و اقدام جهادی انجام می‌دهند.

هفته دولت فرصت ارزشمندی است که دولتمردان با تجدید پیمان با شهیدان  افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و به منصه ظهور رسانده و با تدابیر حکیمانه زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در عرصه‌های مختلف را فراهم آورده و امید را در جامعه گسترش دهند.

انتظار می‌رود دولت محترم با تلاش مضاعف در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و شعار سال(تولید؛ دانش بنیان و کارآفرینی) و وظایف مقدس و انقلابی خود با جدیت هر چه تمام‌تر گام‌های بلندی در راه توانمندسازی جامعه، اجرا و گسترش عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و تأمین نیازهای عمومی جامعه برداشته و در مجموع از تمام ظرفیت کشور در جهت اعتلای نظام اسلامی و افزایش اعتماد عمومی استفاده کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر برخود فرض می‌دانم از زحمات و تلاش‌های صادقانه تمامی دولتمردان و کارگزاران دولت مردمی و انقلابی قدردانی کرده و فرا رسیدن هفته دولت را به تمامی کارمندان دولت تبریک عرض کنم.

امید آن دارم با همدلی و انسجام، دست در دست یکدیگر و در سایه هدایت‌های مدبرانه رهبری عزیز انقلاب در جهت عملیاتی کردن رویکردهای گام دوم انقلاب و با غلبه بر توطئه‌های دشمنان و شکست تحریم‌های ظالمانه آینده‌ای روشن و پر امید را برای ایران بزرگ اسلامی رقم بزنیم». 

انتهای پیام
captcha