هفته دولت یادآور مجاهدت فرزندان پاک‌نهاد ملت است
کد خبر: 4080599
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰

هفته دولت یادآور مجاهدت فرزندان پاک‌نهاد ملت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: هفته دولت یادآور مجاهدت‌ و جان‌فشانی‌های فرزندان پاک‌نهاد یک ملت بزرگ است، چراکه تا پای جان برای حفظ ارزش‌ها ایستادگی می‌کنند.

هفته دولت یادآور مجاهدت فرزندان پاک‌نهاد ملت استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار علیرضا سرتیپی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب دوم شهریور در همایش بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک‌نهاد و گرانقدر انقلاب است.

وی هفته جاری را احیاکننده روزهای پرشور خدمت در نخستین روزهای پیروزی انقلاب دانست و ادامه داد: در چنین ایامی باید خدمات شهدای بزرگ دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر تبیین شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب اضافه کرد: بدون‌شک همه ما می‌بایست با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار دهیم و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان در راه تعالی میهن اسلامی و درراستای تحقق اهداف دولت ونظام گام برداریم.

وی با بیان اینکه با الهام از شهدای بزرگ انقلاب باید زمینههای پیشرفت همه‌جانبه و رشد روزافزون کشور را در حیطههای مختلف فراهم آوریم، گفت: .

موفقیت دولت در تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آرزوی قلبی هرکسی است.

سرتیپی با بیان اینکه امسال برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه اشتغال بیش از پیش اهتمام شود، گفت: همه ظرفیت‌های موجود باید در این زمینه به‌کار بسته شود.

انتهای پیام
captcha