634 طرح هفته دولت در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود
کد خبر: 4080608
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

634 طرح هفته دولت در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: در ایام هفته دولت در مجموع ۶۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف با ۱۰ هزار و ۶۵۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، افتتاح می‌شود.

634 طرح هفته دولت در آذربایجان غربی افتتاح می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: طی هفته دولت در مجموع ۶۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف با ۱۰ هزار و ۶۵۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: از این تعداد ۶۰۰ طرح در حوزه عمرانی با ۶ هزار و ۵۴۵ میلیارد تومان اعتبار و ۳۴ طرح نیز در حوزه اقتصادی با چهار هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در هفته دولت همچنین ۹۰ طرح عمرانی و اقتصادی با ۲۴ هزار و ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار شامل ۸۳ طرح عمرانی با ۲ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان و هفت طرح اقتصادی با ۲۱ هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

معتمدیان اضافه کرد: در مجموع تعداد طرح‌های قابل افتتاح یا طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود در این استان ٧٢٤ طرح است که برای آنها ۳۴ هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده یا در آینده هزینه می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی یادآور شد: میزان اشتغال ایجاد شده با طرح های مورد اشاره در حوزه اقتصادی مجموع هفت هزار و ۲۰۵ نفر است.

وی تاکید کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، برق رسانی، آبرسانی، طرح هادی، نهضت ملی مسکن، توسعه کشت گلخانه‌ای، بهداشت و درمان، مدرسه سازی، گازرسانی و عمران روستایی اجرایی شده است.

انتهای پیام
captcha