68 پروژه همزمان با هفته دولت در اشکذر و میبد افتتاح می‌شود
کد خبر: 4080645
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

68 پروژه همزمان با هفته دولت در اشکذر و میبد افتتاح می‌شود

فرمانداران شهرستان‌های اشکذر و میبد در نشستی خبری به مناسبت آغاز هفته دولت از افتتاح 26 و 42 پروژه با اعتباری بالغ بر 900 میلیارد تومان در این شهرستان‌ها خبر دادند.

نشست خبری فرماندار میبد و اشکذربه گزارش ایکنا از یزد، روح‌الله ردائی، فرماندار اشکذر، دوم شهریورماه در نشست خبری فرمانداران استان یزد با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: 26 پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر 200 میلیارد تومان به‌مناسبت این هفته در اشکذر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از طرح‌های قابل افتتاح در این هفته به طرح‌های گازرسانی، برق‌رسانی، شهرداری، منابع طبیعی، آبفا، بنیاد مسکن و دهیاری‌ها و دیگر بخش‌ها اشاره کرد و گفت: از مهم‌ترین طرح‌های هفته دولت در شهرستان می‌توان به ساخت دهانه دوم پل چرخاب، آسفالت معابر شهر مجومرد به وسعت ۱۱۰ هزار مترمربع، روشنایی معابر که برخی گاهاً بعد از چهار سال وقفه تکمیل و آماده افتتاح است، اشاره کرد.

ردائی با اشاره به طرح آب‌رسانی به روستاهای شهرستان گفت: در قالب این طرح 25 روستا از نعمت آب شرب و سالم بهره‌مند خواهند شد و هم اکنون بخشی از آن بهره‌برداری و تعدادی نیز در دستور کار قرار دارد.

سیدجمال سجادی‌پور، فرماندار میبد نیز در این نشست اظهار کرد: شهرستان میبد در هفته دولت امسال شاهد بهره‌برداری 42 طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار ارزی و ریالی معادل 630 میلیارد تومان است که این طرح‌ها جدای از 70 میلیارد ریال طرح‌های افتتاح شده متمرکز در شهرک صنعتی شهرستان است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای 110 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد، طرح‌های مورد بهره‌برداری هفته دولت در شهرستان را تقریباً مربوط به تمام حوزه‌ها اعم از حوزه‌های شهری و روستایی، برق‌رسانی، آب‌رسانی و گازرسانی و کشاورزی خواند.

سجادی‌پور با بیان اینکه در شهرستان میبد سالانه 10 مدرسه نیکوکاری ایجاد می‌شود، بیان کرد: امسال نیز ساخت پنج مدرسه خیرساز دیگر پیگیری خواهد شد.

فرماندار میبد با اشاره به اینکه هفت هزار متقاضی مسکن ملی در شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از مجموع دو هزار و ۷۵۰ نفر متقاضی نهایی شده برای ۶۶۰ مورد زمین تأمین شده و پیگیری برای تأمین زمین در مناطقی مانند ندوشن و بفروئیه نیز در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha