سپاه پاسداران قوت قلب مردم در تمامی مقاطع زمانی است
کد خبر: 4080655
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

سپاه پاسداران قوت قلب مردم در تمامی مقاطع زمانی است

استاندار یزد سپاه پاسداران را قوت قلب مردم در تمامی مقاطع زمانی و به‌وِیژه در بحران‌ها دانست و گفت: مجموعه سپاه در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم و همراهی و کمک به مجموعه‌های مدیریتی قرار دارند.

دیدار فرمانده سپاه الغدیر استان با استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، دوم شهریورماه در نشست مشترک با فرماندهان سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به تنوع و تراکم بالای موضوعات لازم التوجه و پیگیری توسط مدیریت ارشد استان اظهار کرد: حضور و نقش‌آفرینی مجموعه سپاه در هر زمان و مکان و به ویژه در زمان‌های مواجهه با حوادث غیرمترقبه و شرایط سخت، موجب قوت قلب استان و حل سریع موضوعات می‌شود.

وی مجموعه سپاه پاسداران را رکن رکین مدیریت مسئله کرونا و افزایش پوشش واکسیناسیون عمومی دانست و اضافه کرد: مجموعه سپاه در هر حوزه‌ای از مسائل امنیتی گرفته تا مدیریت بحران و حتی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم و همراهی و کمک به مجموعه‌های مدیریتی قرار دارند و با نگاه اعتقادی و اقدامات جهادی مسائل را پیش می‌برند که بسیار ارزشمند است.

استاندار یزد با بیان اینکه سپاه پاسداران؛ انقلابی‌ترین، جهادی‌ترین و خدوم‌ترین مجموعه در کشور است اظهار کرد: بر خود فرض می‌دانم در هفته دولت نیز از مجموعه سپاه پاسداران و بسیج به جهت رویکردهای مورد پیگیری و حضور پر رنگ آنها در شرایط سخت قدردانی کنم.

فاطمی رمز موفقیت در عرصه مدیریت اجرایی کشور را فکر و عمل بسیجی و سپاهی‌وار کارکنان دولت و مدیران دولتی بیان کرد و افزود: بسیجی بودن مایه افتخار ماست؛ امیدوارم عاقبت همه ما ختم به شهادت شده و تمام عرصه‌های زندگی ما جزء جهاد فی سبیل‌لله در پرونده اعمال ما ثبت شود و در محضر امام زمان(عج) و شهدای والامقام رو سفید باشیم.

استاندار یزد در پایان از آمادگی جهت همراهی و سامان اقدامات لازم، در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر و موفق‌تر مجموعه سپاه و بسیج خبر داد.

انتهای پیام
captcha