ولایت‌مداری و ساده‌زیستی از ویژگی‌های بارز شهید رجایی بود
کد خبر: 4080661
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
استاندار مازندران:

ولایت‌مداری و ساده‌زیستی از ویژگی‌های بارز شهید رجایی بود

استاندار مازندران در نخستین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری گفت: ولایت‌مداری، ساده‌زیستی و مردم‌داری از ویژگی‌های بارز رفتاری شهید رجایی بود.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، دوم شهریورماه در نخستین روز از هفته دولت به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی این استان با حضور در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری گفت: ولایت‌مداری، ساده‌زیستی و مردم‌داری از ویژگی‌های بارز رفتاری شهید رجایی بود و ایشان به معنای واقعی در بطن جامعه و در بین مردم حضور داشتند.

وی افزود: پایه‌گذار دولت مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دولت شهیدان رجایی و باهنر بود و بقیه دولت‌ها از این شخصیت‌های فرزانه برای پیشبرد امور کشور الگوبرداری کردند.  

استاندار مازندران با اشاره به همزمانی هفته دولت با ماه محرم‌الحرام، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین پیام‌های عاشورا آن بود که امام حسین(ع) در مقابل ظلم سکوت نکردند و ظلم‌ستیزی یکی از مؤلفه‌های اساسی پیام این قیام بود.

حسینی‌پور بیان کرد: در دولت سیزدهم هم مسئولان ارشد کشور تن به خواسته‌های استکبار جهانی ندادند و عزت ملت ایران در مذاکرات رعایت شد و غربی‌ها اکنون با ادب دیپلماسی با مذاکره‌کنندگان جمهوری اسلامی ایران برخورد می‌کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت‌های غربی در اوایل مذاکرات فکر می‌کردند، جمهوری اسلامی در مذاکرات کوتاه خواهد آمد، اما این طور نشد و آنان فهمیدند که ملت ایران پای آرمان‌های واقعی خود ایستاده است، اظهار کرد: غربی‌ها اکنون فهمیدند که باید در مقابل اقتدار جمهوری اسلامی ایران کوتاه بیایند و در آینده نزدیک خبرهای خوشی از مذاکرات هسته‌ای ایران با قدرت‌های دنیا مخابره خواهد شد.

وی بیان کرد: جراحی اقتصادی و هدفمندسازی یارانه از دستاوردهای ماندگار دولت بود، چراکه در دولت‌های گذشته برخی از کارهای اقتصادی موجب فساد در کشور می‌شد، اما حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با در میان گذاشتن آبروی خود این اقدام بزرگ را انجام دادند. اکنون فواید اجرای این طرح در کارهای زیرساختی و عمرانی کشور مشهود است و مردم به‌عنوان صاحبان انقلاب حلاوت این جراحی اقتصادی را خواهند چشید.

استاندار مازندران افزود: رئیس‌جمهور محبوب معتقد است که مسائل و مشکلات مردم را به‌صورت شهرستانی، استانی و منطقه‌ای با حضور میدانی باید حل کرد که این امر باعث افزایش نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی در ادامه توضیح داد: در سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران ۱۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون بخش قابل توجهی از این اعتبارات تخصیص یافت و از این حیث مازندران در بین دیگر استان‌های کشور در رتبه دوم قرار دارد.

حسینی‌پور بیان کرد: برنامه‌های خوب اقتصادی در استان مازندران در دست برنامه‌ریزی و اجرا است که به‌طور حتم با تحقق آن برای رفع مشکل بیکاری جوانان و معیشت آحاد مردم اقدام اساسی صورت خواهد گرفت.

استاندار مازندران و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در این مراسم با اهدای گل و غبارروبی با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام
captcha