افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶۰ پروژه همزمان با هفته دولت در ملایر
کد خبر: 4080675
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶۰ پروژه همزمان با هفته دولت در ملایر

فرماندار ملایر خبر داد: همزمان با هفته دولت، ۱۶۰ پروژه در این شهرستان با دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

سلمان اسماعیلی فرماندار ویژه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، سلمان اسماعیلی فرماندار ویژه ملایر، امروز، سوم شهریورماه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۱۶۰ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها با مشارکت بخش خصوصی و اعتبارات دولتی آغاز می‌شود.

وی افزود: 146 پروژه با یک‌ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان اعتبار از این میزان پروژه بهره‌برداری و مابقی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار ملایر اضافه کرد: بالغ بر ۷۲۰ میلیارد تومان پروژه طی هفته جاری و مابقی پروژه‌ها با حضور استاندار همدان و دیگر مسئولان ملی طی روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسماعیلی گفت: طی پنج ماه گذشته بیش از ۴۲ میز خدمت با ۱۹۱ مصوبه در روستاها و مناطق حاشیه شهر برگزار شد که تاکنون بیش از ۷۰ درصد مصوبات اجرایی شد.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار در تاریخ ملایر گزارش ویژه‌ای از اقدامات مهم و اثربخش و امیدآفرین یکسال اخیر آماده شده و بیش از ۶۰۰ صفحه سند از اقدامات دستگاه‌های اجرایی شهرستان در شش صفحه جمع‌بندی و به مردم و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار ملایر تصریح کرد: ناقص بودن بانک اطلاعاتی شهرستان در شاخص‌های مختلف یکی از اشکالات مهم در مدیریت این شهرستان بوده که در این راستا برای نخستین بار شاخص‌ها در حال تکمیل است و حدود ۸۰ درصد از مسیر تهیه این بانک اطلاعاتی طی شده است.

وی بیان کرد: در حوزه صنایع و معادن در کمتر از یک سال گذشته بالغ بر ۸۰ درصد تمام زیرساخت‌های صنعتی رشد یافت و از ۳۰۰ هکتار زیرساخت صنعتی دولتی، ۲۱۵ هکتار به این میزان اضافه شد.

انتهای پیام
captcha