اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن دارند
کد خبر: 4080692
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن دارند

استاندار مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در مقابله جنگ رسانه‌ای دشمنان دارند چراکه استکبار جهانی به دنبال آشفتگی در افکار عمومی جامعه است.

نشست استاندار مازندران با اصحاب رسانهبه گزارش ایکنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به مناسبت هفته دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان با ارائه این مطلب که آنچه که در دولت شهید رجایی می‌توان مشاهده کرد، مردمی بودن این شخصیت ارزنده است که الگویی برای دیگر مسوولان نظام شد، گفت: برخی از رفتارها در دولت شهید رجایی به عنوان شاخص در نظام اسلامی ما ثبت شده است و باید همه ما از رفتار این شخصیت ارزنده به معنای واقعی درس بگیریم.

وی افزود: با ترور شهید رجایی نه تنها راهبرد مردم داری ایشان در کشور از بین نرفت بلکه رفتارهای اداری ایشان به عنوان یک نماد در لایه‌های مختلف نظام رسوخ پیدا کرد و هنوز ادامه دارد. 

وی ادامه داد: شهید رجایی مجذوب امام(ره) بود و بی چون و چرا خود را مطیع ولایت فقیه می‌دانست که این رویه به افزایش محبوبیت ایشان منجر شده است.

حسینی‌پور تصریح کرد: سبک مدیریتی حاج قاسم سلیمانی هم شبیه شهید رجایی بود و ایشان به معنای واقعی برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند.

استاندار مازندران با ارائه این مطلب که بعد از شهادت شهید رجایی الگوبرداری دولت‌ها برای کسب محبوبیت از دیدگاه‌های دولت مردمی این شهید وارسته بهره می بردند، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم هم با تأسی از دولت شهید رجایی با سفرهای شهرستانی و استانی درمیان مردم بودن را جزو اولویت‌ها خود می‌داند و مسئولان ارشد استان هم در محافل و در شهرستان‌های مختلف حضور پیدا کرد که دستاوردهای خوبی داشته است.

وی جهاد تبیین را یکی از برنامه‌های اصولی دولت سیزدهم در مقابله با تحریف دستاوردها و بنیان انقلاب اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که باید آحاد مردم و افکار عمومی در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمنان هوشیار باشند. رسانه‌های استان خوشبختانه در بحث جهاد تبیین خوش درخشیدند و با تولید فرآورده‌های خبری توانستند در این حوزه قدم‌های خوبی بردارند.

حسینی‌پور تصریح کرد: اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در جنگ رسانه‌ای دشمنان دارند و استکبار جهانی به دنبال آشفتگی در افکار عمومی جامعه ما است که رسانه‌ها می‌تواند در مقابله با این توطئه نقش‌آفرینی کند.

استاندار مازندران در پایان تصریح کرد: هفته دولت مزین به نام شهیدان رجایی و باهنر است که باید تمام مسئولان به بازخوانی رسالت و مدل مدیریتی خود با مدل مدیریتی این شهیدان بکوشد و اگر زاویه‌ای وجود دارد برای اصلاح آن به سمت تفکر انقلابی در پذیرش مسئولیت کوشا باشند.

انتهای پیام
captcha