جمهوری اسلامی از دستاوردهای ارزنده مردم ایران است
کد خبر: 4080763
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
محسن رضایی:

جمهوری اسلامی از دستاوردهای ارزنده مردم ایران است

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، هفته دولت را هفته مردم توصیف کرد و افزود: جمهوری اسلامی از دستاوردهای ارزنده مردم ایران به شمار می‌رود.

محسن رضاییبه گزارش ایکنا از فارس، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، عصر روز گذشته، 3 شهریورماه در مراسم بهره‌برداری از تقاطع چند سطحی مدافعان سلامت در شیراز که همزمان با هفته دولت برگزار شد، این هفته را هفته مردم توصیف کرد و افزود: جمهوری اسلامی از دستاوردهای ارزنده مردم ایران اسلامی به‌شمار می‌رود.

وی مبارزه جدی با کرونا را اولین مأموریت دولت مردمی دانست و افزود: خوشبختانه امروز این ویروس در ایران به کنترل درآمده است.

رضایی یاد شهدای مدافع سلامت را گرامی داشت و گفت: شهدای عرصه سلامت، بهداشت و کادر درمان در شرایطی که این ویروس ناشناخته زمینه‌ساز یک وحشت بین‌المللی شده بود، دل به دریا زده و با همه وجود وارد میدان شدند و همانند دوران دفاع مقدس با ایثارگری جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا سلامت به جامعه بازگردد.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه از شورای اسلامی شهر و شهرداری کلانشهر شیراز بابت طراحی و بهره‌برداری کامل از این تقاطع که به نام مدافعان سلامت مزین شده تقدیر کرد و افزود: از مدیران شهری درخواست داریم تا پروژه‌های بعدی که در ادامه این محور قرار دارند را در آینده تکمیل کرده تا وضعیت ترافیکی به نحو مناسبی ساماندهی شود.

وی همچنین در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی و منطقه ویژه صنعتی شیراز نیز گفت: یکی از موضوعاتی که به جدیت دنبال می‌شود صنعتی‌سازی کشور است که تاکنون انجام نشده است.

رضایی با تصریح اینکه انبوهی از کارخانه‌ها در کشور داریم که به صورت زنجیره‌های ارزش به هم متصل نیستند، افزود: به دنبال این هستیم که صنعت ایران را از حالت کارخانه‌داری به سوی صنعت‌داری سوق دهیم.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه خوشبختانه در استان فارس استعداد این کار در چند کار مهم از جمله صنعت الکترونیک، صنعت پتروشیمی، منطقه ویژه اقتصادی و صنعت سلامت وجود دارد، گفت: جهش‌های خوب صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ایجاد شده و آینده صنعت در فارس مثبت است.

انتهای پیام
captcha