ایران اسلامی مقتدرانه در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد
کد خبر: 4080766
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴

ایران اسلامی مقتدرانه در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد

امام‌جمعه اهر گفت: ایران اسلامی با وجود تمام توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان همچنان به لطف خداوند باصلابت‌تر و مقتدرتر از همیشه در مسیر پیشرفت و توسعه گام برمی‌دارد.

ایران اسلامی با وجود تمام توطئه‌ها مقتدرانه در مسیر پیشرفت گام برمی داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام‌جمعه اهر، روز گذشته، سوم شهریورماه در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان اهر ضمن تبریک هفته دولت، این هفته را فرصتی مناسب برای ارائه عملکردهای مسئولان برای مردم عنوان کرد و خواستار ارائه صحیح عملکرد یک ساله مسئولان به مردم شد.

وی گفت: در حال حاضر دشمنان ایران اسلامی با توطئه‌های مختلف سعی در سیاه‌نمایی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران دارند که باید مسئولان و مردم هوشیار باشند و در مقابل این توطئه ایستادگی و مقابله کنند.

حاجی‌زاده افزود: مشکلات در کشور به دلیل فشار اقتصادی و تحریم‌ها بسیار است و نباید این وضع موجود تبدیل به فرصتی برای دشمنان شود تا به کشور و نظام ضربه وارد نمایند.

امام‌جمعه اهر ادامه داد: ایران اسلامی با وجود تمام توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان همچنان به لطف خداوند باصلابت‌تر و مقتدرتر از همیشه در مسیر پیشرفت و توسعه گام برمی‌دارد. ایران اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال پیروزی با مشکلات و تحریم های متعدد روبرو بوده ولی این مشکلات کوچک‌ترین تأثیری در اراده و تلاش مردم و مسئولان خدوم کشور در آبادانی و پیشرفت ایران عزیز نداشته است.

حاجی‌زاده، منطقه ارسباران را منطقه زرخیز عنوان کرد و گفت: می‌توان با پشتکار و برنامه‌ریزی دقیق و فنی از ظرفیت‌های منطقه به نفع شکوفایی اقتصاد و درآمد مردم اهر و منطقه بهره برد.

ابوالفضل غنی‌زاده، فرماندار اهر نیز در این جلسه بر حمایت جدی از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و درآمد در این شهرستان تأکید کرد.

وی همچنین از واگذاری ۴۵ هکتار زمین شهرک صنعتی اهر به سرمایه‌گذاران در هفته دولت خبر داد.

انتهای پیام
captcha