آغاز مرحله دوم نظارت بر شاخص‌های عفاف و حجاب در ادارات یزد
کد خبر: 4080947
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

آغاز مرحله دوم نظارت بر شاخص‌های عفاف و حجاب در ادارات یزد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد از آغاز مرحله دوم عملیات قرارگاه 21 تیر در قالب نظارت بر شاخصه‌های عفاف و حجاب در ادارات استان خبر داد.

ابوذر صانعی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزدحجت‌الاسلام ابوذر صانعی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از آغاز مرحله دوم عملیات قرارگاه 21 تیر خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله نظارت محسوس بر رعایت شاخصه‌های عفاف و حجاب در ادارات استان توسط تیم اجرایی ستاد در تمامی شهرستان‌ها صورت خواهد گرفت و در نهایت گزارش‌های ارزیابی دستگاه‌ها به اضافه گزارش‌ تیم‌های بازرسی غیرمحسوس مردمی، تجمیع و تجزیه و تحلیل شده و به صورت استانی برای هر دستگاهی کارنامه صادر خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف استان یزد از بهبود وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی به دنبال عملیات قرارگاه 21 تیر و معرفی دستگاه‌های برتر در حوزه عفاف و حجاب در ایام شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

صانعی بیان کرد: قرارگاه 21 تیر با هدف بهبود عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی در اردیبهشت ماه سال جاری تشکیل شد و مرحله اول عملیات آن هفتم تیرماه امسال به پایان رسید.

وی گفت: بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی 32 دستگاه برای بهبود حجاب و عفاف در همه عرصه‌ها وظایف مشخصی دارند که در نتیجه باید همه دستگاه‌ها با اجرا کردن قانون به بهبود عفاف و حجاب در سطح جامعه و ادارات تابعه خود کمک کنند.

انتهای پیام
captcha