محبوبیت پلیس نشان از خدمت و مردم‌داری است
کد خبر: 4081291
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

محبوبیت پلیس نشان از خدمت و مردم‌داری است

استاندار کردستان از نیروی انتظامی در این استان به عنوان مجموعه‌ای خوشنام و موفق و مردمی نام برد و گفت: محبوبیت پلیس کردستان نشان از خدمت و مردم‌داری آن‌هاست.

دیدار استاندار کردستان با فرمانده انتظامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان دیروز، پنجم شهریورماه در دیدار با سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان و دیگر مسئولان انتظامی استان با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات شبانه‌روزی کارکنان انتظامی در ایجاد نظم و امنیت، اظهار کرد: خوشبختانه انتظامی کردستان بین مردم محبوبیت ویژه‌ای دارد که این مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه از نزدیک شاهد تلاش و کوشش مجموعه انتظامی هستیم، افزود: صبر و استقامت کارکنان انتظامی استان در مأموریت‌های متعدد بیانگر این مهم می‌باشد.

استاندار استان کردستان بیان کرد: مدیریت خوب فرمانده انتظامی کردستان سردار علی آزادی، کارنامه درخشانی در استان در حوزه نظم و امنیت برجای گذاشته است که این امر در سایه مجاهدت و ایثار حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه استان کردستان شرایط ویژه‌ای دارد، ادامه داد: بدخواهان و دشمنان نظام همواره به دنبال ایجاد ناامنی در این استان بوده‌اند که با هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی به اهداف پلید خود نرسیده و همواره ناامید شده‌اند.

زارعی‌کوشا در پایان جمع‌آوری معتادان متجاهر و ساماندهی آنان را از اولویت‌ها دانست و افزود: اقدامات خوبی در دستور کار قرار دارد چراکه وجود معتادان متجاهر در داخل شهر موجب سلب آسایش شهروندان می‌شود.

علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و از آمادگی انتظامی استان در جهت حفظ امنیت و آرامش شهروندان خبر داد و اظهار کرد: کارکنان انتظامی استان به صورت شبانه روزی در جهت برقراری نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی به اقدامات انتظامی استان اشاره کرد و افزود: با تلاش و کوشش کارکنان در استان شاهد هیچ‌گونه رخداد امنیتی نبوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مجموعه استانداری اقدامات خوبی در جهت آرامش شهروندان انجام داده است، گفت: امیدواریم شاهد موفقیت هرچه بیشتر مجموعه استان در جهت خدمت به مردم با فرهنگ استان باشیم.

گفتنی است؛ در این دیدار به مناسبت هفته دولت لوح یادبود از سوی فرمانده انتظامی استان به استاندار محبوب کردستان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha