دیدار فرماندار تویسرکان با خانواده شهدا در هفته دولت
کد خبر: 4081414
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

دیدار فرماندار تویسرکان با خانواده شهدا در هفته دولت

فرماندار تویسرکان همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با شش خانواده شهید و آزاده دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار فرماندار تویسرکان با خانواده شهیدبه گزارش ایکنا از همدان، حسین افشاری، فرماندار تویسرکان، امروز، ششم شهریورماه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت به همراه امام جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با خانواده معظم شهدا و آزادگان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

فرماندار تویسرکان در حاشیه این برنامه اظهار کرد: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی گفت: این عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است و به همین علت ما به‌عنوان خادمان مردم، خود را موظف به خدمت‌گذاری به شما عزیزان می‌دانیم.

افشاری تصریح کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران همچون سایر اقشار جامعه، با مسائل و مشکلاتی مواجهند که به خاطر حفظ شأن و جایگاه والای خود، هیچ‌گاه مشکلات خود را به‌صورت مستقیم با مسئولان حتی در مواجهه حضوری بیان نمی‌کنند. از این رو، مسئولان در جریان دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان باید به‌صورت هدفمند مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرده و در صدد رفع آن بر آیند.

وی تأکید کرد: هر چند که خانواده شهدا درخواستی از مسئولان ندارند ولی مدیران دستگاه‌های مختلف موظفند تا با سرکشی مداوم از این گنجینه‌های نظام، از وضعیت آنان آگاهی حاصل کرده و درصدد رفع مشکلات آنان برآیند.

انتهای پیام
captcha