یادواره شهدای کارمند استان مازندران برگزار شد
کد خبر: 4081511
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

یادواره شهدای کارمند استان مازندران برگزار شد

یادواره شهدای کارمند استان مازندران، روز گذشته، ۶ شهریورماه در سالن غدیر سپاه کربلای ساری برگزار شد.

یادواره شهدای کارمند استان مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، ششم شهریورماه در یادواره شهدای کارمند استان مازندران که در سالن غدیر سپاه کربلای ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارمند با بیان اینکه مطلب که شهیدان رجایی و باهنر شاخص و الگوی کارمندان دولت هستند، گفت: دولت شهید رجایی که فقط ۲۸ روز  از عمرش گذشت، توانست موجی از برنامه‌های مهم دولت بعد از خود را تسخیر کرده و در اختیار خود بگیرد.

وی افزود: در تمام دولت‌ها برای همسو شدن با دولت شهید رجایی تلاش می‌کنند و این نقش موثر یک کارمند را در سیستم اداری می‌رساند. هفته دولت یکی از مناسبت‌های بسیار خوبی است که همه همکاران ما در نهاد‌های اداری نسبت به امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه داشته باشند.

حسینی‌پور تصریح کرد: در سیستم اداری قاطبه همکاران مؤمن، معتمد، متدین و همسو با ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

استاندار مازندران با ارائه این مطلب که هفته دولت زمانی است که بتوانیم به صورت نمادین در طول سال نشانگر مسیری از شهیدان رجایی و باهنر در سیستم اداری باشیم خاطرنشان کرد: باید این مسئله بین متشخصین اداری ما به لحاظ معنوی و حرفه‌ای مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: شهدا زمینه‌ساز تحقق راستین آرمان عدالت و توسعه در نظام اسلامی هستند. آرمان عدالت و پیشرفت با فداکاری شهدای عزیز ما ظهور و بروز پیدا کرد و شهدا نقش عظیمی در بصیرت افزایی و روشن بینی در جامعه ما داشتند.

حسینی‌پور با اشاره به این که غایت انقلاب اسلامی رسیدن به حکومت مهدوی است، اظهار کرد: شهدای کارمند بهترین الگوی مسئولان اجرایی کشور هستند تا با تمام وجود خدمتی صادقانه به ملت داشته باشیم.

استاندار مازندران با تأکید بر خواندن نماز اول وقت در ادارات ادامه داد: شهدای کارمند در تمامی عرصه‌های مختلف جامعه و در حساس‌ترین شرایط کشور حضور داشتند و در راستای اهداف ارزشمند انقلابی، اسلامی و ارزشی به درجه رفیع شهادت رسیدند.

انتهای پیام
captcha