برگزاری مسابقه رسانه‌ای هفته دولت در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4081526
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

برگزاری مسابقه رسانه‌ای هفته دولت در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری مسابقه رسانه‌ای با موضوع انعکاس اخبار و خدمات دولت سیزدهم در استان به‌مناسبت هفته دولت خبر داد.

مسابقه رسانه‌ای هفته دولت

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد، امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد، شش شهریورماه در سخنانی گفت: نقش اصحاب رسانه در هفته دولت به جهت زحمات‌شان در انعکاس اخبار دستاوردها و خدمات دولت بسیار مهم بوده و همواره عزیزان خبرنگار در این هفته تلاش‌های فراوانی متقبل می‌شوند.

وی افزود: به‌دلیل همین نقش اثرگذار اصحاب رسانه در هفته دولت و به پاس دیده شدن زحمات آن‌ها، یک مسابقه رسانه‌ای با مشارکت استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان بسیج رسانه استان پیش‌بینی و اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: این مسابقه ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان بوده و در رشته‌های گزارش، خبر، یادداشت، عکس خبری، مصاحبه و تیتر برگزار می‌شود.

درخشان بیان کرد: اصحاب رسانه استان می‌توانند آثار تولیدی خود در هفته دولت را تا تاریخ ۱۵ شهریورماه از طریق پیام‌رسان‌های مجازی به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ ارسال کنند.

وی در پایان با بیان اینکه آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های رسمی یا صفحات مجازی معتبر منتشر شده باشند، اظهار کرد: پس از هفته دولت آثار ارسالی مورد بررسی قرار گرفته و در هر بخش از آثار برتر تجلیل به‌ عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha