حفظ ارزش‌ها و گفتمان انقلاب؛ دو راهبرد تحقق دولت اسلامی
کد خبر: 4081668
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

حفظ ارزش‌ها و گفتمان انقلاب؛ دو راهبرد تحقق دولت اسلامی

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر اینکه یکی از اهداف دولت مردمی سیزدهم زنده نگه‌ داشتن ارزش‌هاست، گفت: دومین هدف راهبردی دولت برجسته کردن گفتمان انقلاب اسلامی است و ‌اولویت قرار دادن این دو راهبرد قطعا‌ً مقدمه رسیدن به دولت اسلامی است.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری، هفتم شهریورماه در مراسم بزرگداشت سالروز شهیدان رجایی و باهنر که با حضور وزیر آموزش و پرورش در مصلی شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: خدمات بزرگی در طول بیش از چهار دهه گذشته در چهارمحال‌وبختیاری توسط انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی افزود: مدت زمان مسئولیت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود، اما در این فرصت کوتاه توانستند با مردم‌داری، خدمت صادقانه، شکیبایی و کار جهادی در اذهان ماندگار شوند.

حیدری با تأکید بر اینکه یکی از اهداف دولت مردمی سیزدهم زنده نگه‌ داشتن ارزش‌هاست، گفت: دومین هدف راهبردی دولت برجسته کردن گفتمان انقلاب اسلامی است و ‌اولویت قرار دادن این دو مسئله قطعا‌ً مقدمه رسیدن به دولت اسلامی و یکی از تلاش‌ها برای رسیدن به تمدن اسلامی مردمی بودن است.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری یادآور شد: بلافاصله پس از تشکیل دولت سیزدهم، رئیس‌جمهور به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم است، سفرهای استانی حجت‌الاسلام رئیسی مصداق بارز خدمات‌رسانی و یکی از شاخصه‌های دولت مردمی و حضور در بین مردم است. اعتبار اختصاص یافته به چهارمحال‌وبختیاری در سفر ریاست جمهوری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، بی‌سابقه است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از سازمان‌های مهم و تأثیرگذار فرهنگی در کشور وزارت آموزش و پرورش است، تأکید کرد: این نهاد در زنده نگه‌ داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش اساسی دارد.

حیدری با بیان اینکه دولت خود را در کنار مردم می‌داند، تأکید کرد: این مسئله از روزهای ابتدایی وقوع سیل در چهارمحال‌وبختیاری قابل مشاهده بود، همچنین مسئولان تا پایان حل مشکل بحران آب شرب در شهرکرد در کنار مردم حضور داشتند.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: در هفته دولت فرصتی برای بازخوانی خدمات دولت مهیا شده است و باید خدمات دولت بیان شود، کار جهادی در تمامی حوزه‌ها در دستور کار دولت قرار دارد؛ به لطف خداوند در چهارمحال‌وبختیاری با وحدت و همدلی با کمترین حاشیه، موضوعات اصلی مورد توجه قرار می‌گیرد و خدمتگزاران مردم با تمام قوا و بدون درگیری با حواشی به امور استان رسیدگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در چهارمحال‌وبختیاری برای تأمین آب پایدار در حوزه‌های مختلف گام‌های اساسی برداشته خواهد شد، گفت: در سفر ریاست جمهوری، سه هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار به حوزه تأمین آب در بخش‌های مختلف اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام
captcha