بازخوانی شاخص‌های اعتقادی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر
کد خبر: 4081922
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

بازخوانی شاخص‌های اعتقادی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر

جلسه بازخوانی شاخص‌های اخلاق‌مدارانه فکری، اعتقادی و رفتاری شهیدان والامقام رجایی و باهنر، امروز، ۸ شهریور در ایجرود برگزار شد.

شهیدان رجایی و باهنر

به گزارش ایکنا از زنجان، احسان پیشکاری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود صبح امروز ۸ شهریور در جلسه بازخوانی شاخص‌های اخلاق‌مدارانه فکری، اعتقادی و رفتاری شهیدان والامقام رجایی و باهنر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای استمرار، حفظ بنیان‌ها و دیدگاه‌های اساسی و حرکت در مسیر دستیابی به آرمان‌ها و اهداف بلند خود نیازمند پرورش ذهن و اندیشه کودکان و نوجوانان و آینده‌سازان این مرز و بوم است.

وی افزود: شهید رجایی و باهنر نماینده دولت‌مردانی که بیش از هر چیز با هویت انقلابی جمهوری اسلامی تطابق داشتند بوده و تا جایی که در جملات گوهربار امام(ره) و مقام معظم رهبری به منزله الگوی ارزشمند مطرح شده‌اند.

این مسئول افزود: ویژگی‌های اعتقادی و شخصیتی و سیاسی این دو چهره انقلاب در معرض غفلت بوده و برای نسل جوان تازه انقلاب ناشناخته است.

پیشکاری هدف از این بازخوانی را غبارروبی از شاخص‌های اخلاق‌مدارانه این دو شخصیت عنوان کرد و گفت: مهمترین وظیفه مدیران دستگاه‌های فرهنگی در شرایط کنونی تقویت روحیه انقلابی در نسل جوان است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود عنوان کرد: انقلابی بودن، ولایت‌پذیری، روحیه خدمت‌گذاری، ساده زیستی، مدیریت جهادی، مردمی بودن، اخلاص، مبارز بودن، نهراسیدن از مشکلات، شناخت راه و تعهد در عین تخصص، روشن‌بینی و مقاومت از جمله ویژگی‌های شاخص شخصیتی و اعتقادی این دو دولتمرد و در عین حال نسخه نهایی مسئولان جهت برون‌رفت کشور از شرایط خاص کنونی و پیشبرد اهداف نظام است.

انتهای پیام
captcha