امور مردم به دلیل نگرش سلیقه‌ای بر زمین نماند
کد خبر: 4081939
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

امور مردم به دلیل نگرش سلیقه‌ای بر زمین نماند

استاندار کردستان نیاز استان را کار جدی و تلاش شبانه‌روزی مدیران ذکر کرد و گفت: در دولت مردمی نباید امور مردم به دلیل نگرش سلیقه‌ای بر زمین بماند.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، هشتم شهریورماه در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان بسیجی به مناسبت هفته دولت، غنیمت شمردن و استفاده بهینه از فرصت خدمت را رسالت و وظیفه همه خادمان مردم دانست و اظهار کرد: در دولت مردمی نباید امور مردم به خاطر نگرش سلیقه‌ای بر زمین بماند.

وی نیاز استان کردستان را کار جدی و تلاش شبانه‌روزی مدیران ذکر کرد و افزود: هیچ بهانه‌ای نباید باعث از دست دادن فرصت خدمت به مردم شود.

استاندار کردستان به تلاش دشمنان از بدو انقلاب تاکنون برای زمین‌گیر کردن جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: مدد الهی و عزم ملت ایران با گرد آمدن حول محور ولایت، این ترفند دشمنان نه تنها محقق نشد بلکه چهره صلح‌طلبانه ایران را برای جهان بیش از پیش نمایان کرد.

وی مدت کوتاه مسئولیت شهیدان رجایی و باهنر را سرشار از درس‌های آموزنده برای مسئولان برشمرد و افزود: طول مدت خدمتگزاری مهم نیست بلکه تأثیری که از آن برجای می‌ماند، اهمیت دارد.

زارعی‌کوشا به حرکت دولت سیزدهم در مسیر انقلاب با تأسی به شهیدان رجایی و باهنر اشاره و تأکید کرد: همه تلاش و کار شبانه‌روزی دولت برای این است تا گره از مشکلات کشور باز کند.

وی در پایان یادآور شد: حرکت بر محور منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت سیزدهم باید رویکرد اصلی مجموعه مدیریتی استان باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم از تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان نمونه بسیجی با حضور استاندار کردستان و فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha