سفر رئیس‌جمهور به کردستان مقدمه‌ای برای پیشرفت استان بود
کد خبر: 4081997
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

سفر رئیس‌جمهور به کردستان مقدمه‌ای برای پیشرفت استان بود

استاندار کردستان گفت: سفر رئیس‌جمهور به کردستان مقدمه‌ای برای پیشرفت بیشتر استان بود و اصل، عمل به تعهدات و مصوبات سفر است که بخشی از آن ابلاغ شده است.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان، امروز، هشتم شهریورماه در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در کردستان اظهار کرد: مدیری که با رفتارش در جامعه ناامیدی ایجاد کند ودر مسیر غلطی قدم بردارد در واقع خیانت کرده است.

وی با بیان اینکه کسی که در راه سرمایه‌گذار سنگ می‌اندازد و خلل ایجاد می‌کند، دچار خیانت شده است، افزود: باید از شهیدان رجایی و باهنر، الگو بگیریم که با وجود دوران بسیار کوتاه خدمت، خالصانه در راه خدمت مردم و نظام و انقلاب گام برداشتند.

استاندار کردستان بیان کرد: مسیر مدیران اگر درست باشد، نیازمند دوران طولانی برای مدیریت نیست و در دوره‌ای کوتاه نیز می‌توان، با اخلاص و کار مؤمنانه، کارهای ماندگار انجام داد.

وی نمونه این مدیران را در طول تاریخ، امیرکبیر عنوان کرد و ادامه داد: این شخصیت تلاشگر و دلسوز، با وجود دوران مدیریت و صدارت کم، خدمات ماندگار و اقدامات مؤثری انجام داد که هنوز نیز از آن بهره می‌بریم.

زارعی‌کوشا افزود: برخی از دولتمردان در دوره‌های گذشته، اصرار داشتند زاویه تفکرشان را با رهبری ابراز کنند و به نوعی به جامعه القا کنند که نگاه دوگانه‌ای بر کشور حاکم است اما رئیس‌جمهور دولت سیزدهم، ضمن تلاش شبانه‌روزی خود را سرباز رهبری می‌داند و به این مهم افتخار می‌کند.

وی بر لزوم استفاده درست از فرصت پیش‌آمده برای خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: خواست رهبر معظم انقلاب، مردمی بودن است، همان چیزی که دولت سیزدهم آن سرلوحه کار خود قرار داده است.

استاندار کردستان به سختی کار دولت اشاره کرد و افزود: سفر رئیس‌جمهور به کردستان یک مقدمه برای پیشرفت بیشتر استان بود و اصل، عمل به تعهدات و مصوبات سفر است که بخشی از آن ابلاغ شده است.

 تقویت انقلاب با انتصاب مسئولان شایسته

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، نیز در این آیین اظهار کرد: انتصاب افراد شایسته، خدوم و دست پاک می‌تواند باعث تقویت هویت انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر رنج کشیده و از جنس مردم بودند، افزود: گرچه عمر این ۲ دولتمرد مردمی بسیار کوتاه بود اما امروز شاهد خدمات آنان هستیم، همان راهی که دولت سیزدهم دنبال می کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: بررسی آسیب‌ها و عدم خودبرتر بینی از طرف مسوولان امری بسیار مهم است لذا باید آنچه که در دستمان است را در راستای تعالی نظام به کار گیریم.

وی در پایان یادآور شد: دشمن با راه‌اندازی تاکتیک‌های روانی در صدد تضعیف انقلاب است اما وظیفه ما به عنوان مسئول این است که با افشای فریب‌های دشمنان با آنان مقابله کنیم.

انتهای پیام
captcha