مراسم گرامیداشت شهدای دولت در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد
کد خبر: 4082005
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

مراسم گرامیداشت شهدای دولت در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای دولت، شهیدان باهنر و رجایی با حضور رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.

سردار محمدنبی رودکی، رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار محمدنبی رودکی، رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، امروز، ٨ شهریور در مراسم گرامیداشت شهدای دولت، شهیدان باهنر و رجایی که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به خدمات دولت سیزدهم طی یکسال اخیر گفت: در مقابل خدمات دولت سیزدهم، دشمنان و رسانه‌های غرب و صهیونیست جهانی ناامیدی‌هایی را القا می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اتاق‌های فکر تشکیل داده‌اند و با دلارهای کشورهای غربی و مرتبا ناامیدی تزریق می‌کنند، افزود: اولین موفقیت دولت سیزدهم ایجاد امید برای رفع مشکلات مردم و حضور رئیس جمهور در ٣١ استان کشور بود.

رودکی همچنین حضور رئیس جمهور در کارخانجات راکد و بازگشت بسیاری از این واحدها به چرخه تولید را از دیگر موفقیت‌های دولت عنوان کرد.

وی به محاسبات دولت سیزدهم با کشورهای همسایه هم اشاره کرد و افزود: این مهم موجب شده است تا دیدگاه‌های دولت برای بسیاری از کشورهای همسایه تبیین و نمایان شود.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، همچنین مدیریت حقوق کارکنان و ایجاد زمینه برای ساخت مسکن را از دیگر موفقیت‌های دولت در یکسال اخیر ذکر کرد.

رودکی در ادامه با بیان اینکه حب مقام، آخرین چیزی است که از قلب انسان صدیق بیرون می‌آید، افزود: شهیدان رجایی و باهنر با وجودی که رئیس جمهور و نخست وزیر وقت بودند، ریاست آن‌ها را تحت لوای خود نبرد و این درسی است که انسان باید یاد بگیرد.

وی با تصریح اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، شهید باهنر مرد بی تظاهری بود که کسی از ظاهر آرامش، نمی‌فهمید در باطن و ذهن و اندیشه مواج او چه می‌گذرد، گفت: شهید باهنر یکی از متفکرین و تئورسین‌های انقلاب بود.

فرمانده لشکر 19 فجر در دوران دفاع مقدس، نقش شهید رجایی و باهنر در افشای ماهیت لیبرالی بنی صدر بسیار برجسته بود، گفت: امید است بتوانیم راه این شهدای عزیز که راه خدمت صادقانه بود، ادامه دهیم.

رودکی در ادامه به ماجرای اخیر هتاکی به همسر و دختر شهید حاج منصور خادم صادق در شیراز اشاره کرد و افزود: شهید خادم صادق مسئول زرهی ١٩ فجر و از فرماندهان عارف بود.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا موجب شدند تا امروز ایران امن‌ترین کشور جهان باشد، از نیروی انتظامی برای تسریع در شناسایی هتاکان قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha