رئیس سابق ستاد اقامه نماز استان یزد درگذشت
کد خبر: 4082051
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

رئیس سابق ستاد اقامه نماز استان یزد درگذشت

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین نبی‌پور که مسئولیت ستاد اقامه نماز استان یزد را در سال‌های گذشته برعهده داشت، پس از سال‌ها تحمل بیماری دارفانی را وداع گفت.

حسین نبی‌پور، رئیس سابق ستاد نماز استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین نبی‌پور که مسئولیت ستاد اقامه نماز استان یزد را در سال‌های گذشته برعهده داشت، پس از سال‌ها تحمل بیماری دارفانی را وداع گفت.

آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیام تسلیت درگذشت این عالم ربانی آورده است: «درگذشت عالم بزرگوار و روحانی قرآن‌پژوه مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسین نبی‌پور را به مردم شریف استان یزد و خانواده و فرزندان گرامی ایشان تسلیت می‌گویم.

این روحانی و خطیب گرامی سال‌ها در اشاعه فرهنگ نماز و بیان معانی و مضامین عالیه آن و ترویج قرائت قرآن و تفاسیر آیات نورانی آن همت گماشت و دعای همیشگی‌اش این بود که خداوند ما را با نماز محشور فرماید. اگرچه بیماری اجازه نداد مؤمنین از کلام دلنشینش بهره بیشتری ببرند لکن آنچه را به اهلش یاد داد در ضمیر مخاطبانش ماندگار خواهد ماند.

از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم آن فقید سعید را با نماز محشور و درجاتش را متعالی گرداند و به خاندان مکرم بویژه همسر فداکارش که سال‌ها خود را در رنج بیماری آن مرحوم شریک دانست، صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرماید.»

مهران فاطمی، استاندار یزد نیز در پیامی با تسلیت درگذشت این عالم ربانی آورده است: «خبر ارتحال عالم ربانی؛ حجت‌الاسلام و المسلمین استاد حاج شیخ حسین نبی‌پور واصل و موجب تأثر عمیق اینجانب گردید. آن خطیب و واعظ اخلاق مدار، انسان مهذبی بود که  خلق خدا را به مهر و پاکی در پناه محبت فخر عالمیان  و مصطفای جهان علی نبینا صلوات‌الله و اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم اجمعین دعوت می‌کرد.

رجاء واثق دارم انجام فعالیت‌های پرثمر  فرهنگی  و دینی، دعوت مردان و زنان جامعه به خیر و نیکی و به ویژه بزرگ‌ترین واجب الهی؛ نماز، یادآوری احکام الهی، توصیه همگان به اخلاق و ایمان، عطف توجه مردم به زندگانی و سیره حضرات معصومین(ع)  و سال‌ها فعالیت خالصانه در ستاد اقامه نماز و نهضت سواد آموزی استان یزد، مأجور و  سبب سعادت  ایشان و تنعم بر خوان گسترده کرم الهی خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به عموم مردم استان به ویژه بیت مکرم و شاگردان و علاقمندان محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و برای همه مصابین صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha