طرح عضویت رایگان کارکنان دولت و خانواده‌هایشان در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی
کد خبر: 4082076
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
به مناسبت هفته دولت برگزار می‌شود؛

طرح عضویت رایگان کارکنان دولت و خانواده‌هایشان در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از اجرایی شدن طرح عضویت رایگان کارکنان دولت و خانواده‌هایشان در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

طرح عضویت رایگان کارکنان دولت و خانواده‌هایشان در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به مناسبت هفته دولتبه گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیر ل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ضمن تبریک هفته دولت، گفت: هدف اصلی کتابخانه‌های عمومی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است. برای هدایت مردم به سوی کتابخانه‌ها و رسیدن به این هدف ابتدا باید زمینه حضور مردم در این فضاها را فراهم سازیم.

وی افزود: یکی از راه‌های ترغیب و تشویق مردم به سوی کتابخانه‌ها و آشنایی بیشتر با نسل جدید کتابخانه‌ها به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی و آموزشگاه‌های غیر رسمی برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در قالب عضویت در کتابخانه‌ها، نشست‌های کتابخوانی، رونمایی از کتاب و ... است که در همین راستا، همزمان با هفته دولت و در راستای گرامیداشت مقام کارمند، طرح عضویت رایگان کارکنان دولت به همراه خانواده‌هایشان در کلیه کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در روز سه شنبه 8 شهریورماه 1401 اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای استفاده از طرح عضویت رایگان می‌توانند به صورت حضوری به کتابخانه مراجعه و  مراحل ثبت نام را انجام دهند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به صورت غیر حضوی نیز از طریق مراجعه به نشانی http://libs.plib31.ir  استان، شهر و کتابخانه مورد نظر را انتخاب و با زدن کلید گزینه کد تخفیف را دریافت نمایند و پس از ارسال کد به شماره همراه وارده شد و ارائه آن به کتابدار مراحل ثبت نام تکمیل می‌شود و متقاضیان پس از دریافت کد می‌توانند تا 18 شهریورماه به کتابخانه منتخب مراجعه و از تخفیف مورد نظر استفاده کنند.

گفتنی است که عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان در این طرح به صورت یکساله است.

انتهای پیام
captcha