کار جهادی و انقلابی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است
کد خبر: 4082199
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کار جهادی و انقلابی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است

امام‌جمعه آزادشهر با بیان اینکه کار جهادی و انقلابی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است، بیان کرد: دولت سیزدهم در موقعیت زمانی حساس قرار دارد و تلاش جهادی و مضاعف یکی از راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

افتتاح طرح های عمرانی به مناسبت هفته دولت در ازادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام شهابی، امام‌جمعه آزادشهر در آیین متمرکز افتتاح و عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی و گرامیداشت هفته دولت در شهرستان که روز گذشته، 8 شهریور با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در محل اداره گاز شهر نوده خاندوز برگزار شد، گفت: در جریان مشکلات اقتصادی، تهدیدها و تحریم‌ها دولت سیزدهم صادقانه و انقلابی به میدان آمد و مردم به صداقت و اخلاص رئیس‌جمهور اعتقاد دارند. مردم کار صادقانه از مسئولان می‌خواهند و تنها را برون‌رفت از مشکلات کشور کار جهادی و انقلابی است.

امام‌جمعه آزادشهر با گرامیداشت شهادت شهید رجایی و باهنر بیان کرد: تأمین اجتماعی و اداره کار، دو اداره مهم که شاید بیشترین مراجعه کننده را دارند زندگی حال و آینده مردم به این دو نهاد ارتباط دارد لذا این دو اداره باید جوابگوی مردم و خواسته‌های آنان باشد.

حجت‌الاسلام شهابی با اشاره به حدیثی از امام حسین‌(ع) گفت: اگر کسی از طریق گناه و معصیت دنبال هدف و رسیدن به مقصود غیر‌خدایی است خداوند او را برخلاف جهت و با سرعت سرنگون‌اش می‌کند علت ماندگاری هر کاری خدایی بودن آن است عزت و عظمت در اخلاص فرد است.

انتهای پیام
captcha