پیاده‌روی اربعین‌؛ بیانگر هویت شیعی
کد خبر: 4082990
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

پیاده‌روی اربعین‌؛ بیانگر هویت شیعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی با شعارها و مرثیه‌ها و اهداف بلند دیگر آن، مصداق میدان فرهنگی عظیمی است که هویت شیعی را به رخ دشمنان اسلام می‌کشاند.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، روز گذشته، 12 شهریورماه در بازدید از اردوگاه شهید عاصی‌زاده اهواز که به منظور بررسی میزان آمادگی این اردوگاه برای میزبانی از زائران پیاده‌روی اربعین حسینی صورت گرفت، در جمع خادمان این اردوگاه؛ پیاده‌روی اربعین و خدمت به زوار امام حسین(ع) را در راستای تقرب به خدا و اهل بیت(ع) دانست.

وی اظهار کرد: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در راهپیمایی پرشکوه اربعین یکی از جلوه‌های زیبای معنوی را پدید آورده است.

جانشین ستاد اربعین استان یزد در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: بر اساس روایات زیارت سالار شهیدان، فوق‌العاده ثواب دارد و با هر قدم برداشتن به سوی حرم ایشان، گناهی از انسان ریخته شده و درجه‌ای برای او در نظر گرفته می‌شود.

عزیزی افزود: پیاده‌روی عظیم اربعین، با شعارها و مرثیه‌ها و اهداف بلند دیگر آن، مصداق میدان فرهنگی عظیمی است که هویت شیعی را به رخ دشمنان اسلام و وهابیت تکفیری می‌کشاند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد تصریح کرد: در زیارت عاشورا بعد از اشاره به دوستی با دوستداران آن حضرت، به مخالفت با دشمنان آن حضرت نظیر وهابیت اشاره شده و این یعنی تبری و همین اعتقاد به تبری بود که ایران و عراق را در مبارزه با تروریسم داعشی و حامیان آنها متحد کرد، و اینک الحمدالله در سایه همین اتحاد، حرکت زوار حسینی در امنیتی پایدار و قابل ستایش انجام می‌شود.

عزیزی بر به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های این اردوگاه در راستای خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha