آزادی ۶۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های هرمزگان
کد خبر: 4083151
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

آزادی ۶۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های هرمزگان

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون ۶۶ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند.

آزادی زندانی جرایم غیرعمد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مصطفی کیشانی، مدیرکل زندان‌های استان، امروز، 13 شهریور، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون ۶۶ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد از زندان‌های هرمزگان شامل ۶۵ نفر مرد و یک نفر خانم آزاد شدند.

وی با بیان اینکه بدهی این افراد بیش از ۶۳۶ میلیارد ریال بود، تصریح کرد: ۱۸ نفر از این افراد به دلیل بدهی مالی، ۴ نفر دیه غیر عمد، ۳۷ نفر مهریه و ۷ نفر به دلیل پرداخت نکردن نفقه در زندان‌های استان به سر می‌بردند. شاکیان از ۱۳۵ میلیارد ریال مبلغ بدهی این مددجویان گذشت کردند و ۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هم تسهیلات قرض‌الحسنه داده شد.

کیشانی افزود: صندوق خسارت‌های بدنی و شرکت‌های بیمه نیز 5 میلیارد ریال، ستاد دیه کشور یک میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال و ستاد دیه استان بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای آزادی مددجویان کمک کردند. در این مدت پرونده ۳۳ مددجو در شورای حل اختلاف مستقر در ستاد دیه استان هم به صلح و سازش رسید.

وی یادآور شد: مردم و خیران نیک‌اندیش می‌توانند برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی، شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۳۸۱۴۳ بانک مسکن و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۵۴۸۲۷۴۸ بانک مسکن به نام ستاد دیه هرمزگان واریز کنند.

انتهای پیام
captcha