شرکت 87 یزدی در آزمون شفاهی طرح «اعطای مدرک به حفاظ»
کد خبر: 4083312
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

شرکت 87 یزدی در آزمون شفاهی طرح «اعطای مدرک به حفاظ»

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان یزد از شرکت 87 نفر از آقایان و بانوان در آزمون شفاهی هفدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن» در این استان خبر داد.

آزمون شفاهی طرح «اعطای مدرک به حفاظ»حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری آزمون شفاهی طرح «اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» در استان اظهار کرد: در هفدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم» 395  نفر از حافظان قرآن کریم در استان ثبت‌نام کرده بودند که 145 نفر در مرحله اول یعنی آزمون کتبی، در رشته‌های 10، 20 و 30 جزء حائز نمره قبولی شدند و به مرحله دوم، آزمون شفاهی راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: در آزمون شفاهی که روز جمعه، 11 شهریورماه در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، در گروه آقایان 12 نفر و در  گروه بانوان 75 نفر شرکت کردند.

رضایی گفت: در مجموع 87 نفر برای ارزیابی و ارائه محفوظات خود، در آزمون شفاهی شرکت کردند که طبق جدول زمان‌بندی، آبان‌ماه سال جاری نتایج آزمون اعطای مدرک در سایت دارالقرآن الکریم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha