برگزاری دوره «آیه به آیه» در اسدآباد
کد خبر: 4083863
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

برگزاری دوره «آیه به آیه» در اسدآباد

مسئول گروه اندیشه‌ورز قرآنی اسدآباد بیان کرد: دوره حفظ قرآن کریم با عنوان «آیه به آیه» ویژه بانوان در شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

زیبا عزیزی مسئول گروه اندیشه‌ورز قرآنی اسدآبادزیبا عزیزی، مسئول گروه اندیشه‌ورز قرآنی اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به همت حوزه علمیه الراضیه بانوان، دوره حفظ قرآن کریم با عنوان «آیه به آیه» در شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

وی‌ در ادامه هدف از این طرح را حفظ آهسته و همراه با مفاهیم و تدبر در قرآن کریم دانست و افزود: این دوره مخصوص طلبه‌های حوزه علمیه بانوان شهرستان است اما با تلاش صورت گرفته از سوی این گروه در کل شهرستان برگزار می‌شود.

عزیزی دیگر برنامه‌های این گروه را دوره تدبر در قرآن اعلام کرد و گفت: این دوره ویژه بانوان و آقایان فعال، مربیان قرآنی و طلبه است که روزهای شنبه، ساعت 17 در فضای اسکای‌روم با تدریس استاد حسین‌پور برگزار می‌شود. کلاس تفسیر قرآن کریم نیز روزهای دوشنبه، ساعت 16 با تدریس استاد شمس در دارالقرآن شهید وارسته اسدآباد برگزار می‌شود.

وی در مورد محفل‌های قرآنی شهرستان اظهار کرد: بیشتر این محفل‌های قرآنی در پایگاه بسیج و مساجد در جلسات حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود، با همکاری میدانی سپاه ناحیه اسدآباد از محفل‌های قرآنی به‌منظور آسیب‌شناسی و رفع اشکال جلسات بازدید و سرکشی انجام شده است.

عزیزی گفت: این مجموعه از زیر مجموعه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان است، هدف از تشکیل این گروه انسجام بخشیدن به فعالیت‌های قرآنی بانوان شهرستان است. ان‌شاءالله با اقدامات صورت گرفته شاهد تحول در امور قرآنی شهرستان باشیم و از برکت قرآن در زندگی خود استفاده لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام
captcha