زنگ ملی «ایثار» در مدارس یزد نواخته می‌شود
کد خبر: 4085433
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹

زنگ ملی «ایثار» در مدارس یزد نواخته می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان گفت: به این مناسبت و در روز ششم مهرماه زنگ ملی ایثار در مدارس استان نواخته می‌شود.

عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد، 22 شهریورماه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اظهار کرد: به این مناسبت 161 مورد دیدار با خانواده شهدا و جانبازان انجام شده و خوشبختانه سعی شد در این دیدارها به رفع مشکلات اقدام شود.

وی با اشاره به وجود 1600 فرزند شهید گفت: تجلیل از فرزندان شهدا در دستور کار مسئولان شهرستان و مرکز استان قرار دارد و بخشی از این مهم انجام شده است.

زارع افزود: عصر پنجشنبه، 31 شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس گلزار شهدا عطرافشانی و غبارروبی خواهد شد و همچنین ششم مهرماه زنگ ملی ایثار همزمان با سراسر کشور در مدارس استان نواخته می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد از برگزاری جشنواره ملی تئاتر خیابانی و صحنه‌ای «ایثار» در اردکان خبر داد و بیان کرد: اختتامیه این جشنواره هفته پایانی آذرماه در نظر گرفته شده که با معرفی برگزیدگان همراه است.

وی تجلیل از شاغلان و بازنشستگان خانواده‌های معظم شهدا و ایثاراگران ادارات و دستگاه‌های دولتی، برگزاری یادواره شهدا در ادارات و دستگاه‌های دولتی در روز 31 شهریورماه و ... را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام
captcha