استقرار ۱۳۰۰ پایگاه «شور عاطفه‌ها» در استان یزد
کد خبر: 4085544
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

استقرار ۱۳۰۰ پایگاه «شور عاطفه‌ها» در استان یزد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: ۱۳۰۰ پایگاه «شور عاطفه‌ها» هدایای نیکوکاران را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

شور عاطفه‌هابه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، علی‌اکبر سلمانی محمدآبادی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به برگزاری رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» در سراسر کشور اظهار کرد: 1300 پایگاه شور عاطفه‌ها، هدا‌یای نقدی و غیر نقدی نیکوکاران را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

وی افزود: پویش شور عاطفه‌ها و دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران، ۲۳ و ۲۴ شهریورماه در محل پایگاه‌های سطح شهر، ۲۵ شهریورماه در محل مصلی‌های نماز جمعه و در روز یکشنبه ۱۰ مهرماه در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: با کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان در قالب پویش شور عاطفه‌ها مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد تهیه و در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته شده است.

سلمانی یادآور شد: سال گذشته مردم نیکوکار و خیراندیش یزدی ۶۵ میلیارد ریال به پویش شور عاطفه‌ها کمک کردند.

انتهای پیام
captcha