محدودیت‌های آل خلیفه برای شیعیان
کد خبر: 4085655
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
نویسنده و تحلیلگر بحرینی مطرح کرد:

محدودیت‌های آل خلیفه برای شیعیان

نویسنده و تحلیلگر سیاسی بحرینی در سخنانی تأکید کرد: رژیم آل خلیفه دهه‌هاست که سیاست آزار و تبعیض را علیه شیعیان بحرین دنبال می‌کند.

به گزارش ایکنا، مهر نوشت: ابراهیم المدهون، نویسنده و تحلیلگر سیاسی بحرینی با اشاره به سیاست‌های ضد شیعه نظام آل خلیفه، گفت: در بحرین شهروندان شیعه برای انجام مراسم مذهبی خود با محدودیت‌های زیادی مواجه هستند، اما سایر فرقه‌ها به ویژه یهودی‌ها در انجام مناسک خود، هیچ محدودیتی ندارند.

المدهون با بیان اینکه رژیم آل خلیفه محدودیت‌هایی را برای بزرگداشت عاشورا و اربعین حسینی که یک مناسبت مقدس برای شیعیان سراسر جهان است، اعمال می‌کند، افزود: این محدودسازی بخشی از سیاست نژادپرستانه رژیم آل خلیفه در قبال شیعیان بحرین است.

وی با بیان اینکه دهه‌هاست که سیاست آزار و تبعیض علیه شیعیان بحرین توسط دولت رژیم دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: رژیم آل خلیفه بدترین شکل‌های سرکوب را علیه شیعیان اعمال می‌کند.

شیخ احمد الصالح، یکی از اعضای انجمن اسلامی الامل بحرین، پیش از این، اقدامات تبعیض‌آمیز رژیم آل خلیفه در قبال شهروندان شیعه و ممنوعیت آن‌ها از سفر به کربلا برای زیارت اربعین حسینی را محکوم کرد.

انتهای پیام
captcha