حمایت ۶۰ نیکوکار خارج از کشور از ایتام یزدی
کد خبر: 4086425
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

حمایت ۶۰ نیکوکار خارج از کشور از ایتام یزدی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌اکنون ۲۳ هزار نیکوکار حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند که ۶۰ نفر از این حامیان در خارج از کشور ساکن هستند.

علی‌اکبر سلمانی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، علی‌اکبر سلمانی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه از مجموع ۵۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد یزد ۴۳۰۰ نفر دانش‌آموز هستند اظهار کرد: ۱۰۰۰ نفر از این دانش‌آموزان یتیم و ۳۳۰۰ نفر فرزند محسنین هستند.

وی با اشاره به اینکه پویش ملی «شور عاطفه‌ها» از ۱۵ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد گفت: در ابتدای سال تحصیلی جدید ۸۵۰ مدرسه در سطح استان به عنوان پایگاه شور عاطفه‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کنند و آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان و جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین هستند.

سلمانی تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۳ هزار نیکوکار حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند که ۶۰ نفر از این حامیان در خارج از کشور ساکن هستند.

وی ادامه داد: با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان در قالب شور عاطفه‌ها مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد تهیه و در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

سلمانی تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته‌ شده است و همچنین مردم خیراندیش استان می‌توانند از طریق سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ با این نهاد در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha