مدیران مسئولیت اجرای طرح عفاف و حجاب در ادارات را برعهده دارند
کد خبر: 4086516
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

مدیران مسئولیت اجرای طرح عفاف و حجاب در ادارات را برعهده دارند

امام جمعه سلطانیه گفت: مدیران ادارات مسئول طرح عفاف و حجاب در ادارات و پاسخگو در این مساله هستند.

امام جمعه سلطانیه

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب امام جمعه سلطانیه ظهر امروز ۲۸ شهریور در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سلطانیه به مساله اجرای طرح عفاف و حجاب در ادارات اشاره کرد و ادامه داد: در طرح عفاف و حجاب در ادارات مسئول اداره موظف به اجراست و خود نیز باید پاسخ‌گو باشد.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) الگوی عفاف و حجاب است، اضافه کرد: اسرای کربلا وقتی وارد کوفه شدند و کوفیان نان و خرما آوردند قبول نکردند اما چادر را از آنان پذیرفتند و در مجلس یزید نیز به خاطر نداشتن نقاب، با دست صورت خود را گرفته بودند تا نامحرمان صورت آنان را نبینند که این نشانگر اهمیت عفاف و حجاب است، اضافه کرد:

این مسئول با اشاره به ابلاغ و اجرای طرح عفاف و حجاب در ادارات، یادآور شد: بر اساس آیات صریح ۳۱ نور و ۵۹ احزاب حجاب واجب الهی و دستور قرآنی است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه در وجوب و ضرورت عفاف و حجاب هیچ شکی نیست و در آیات قرآن به صراحت بر آنها تاکید شده است، گفت: دشمن با تهاجم فرهنگ و اقتصادی به میدان آمده است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه ماجرای آندلس هم درس عبرت و هم نشانه نفوذ فرهنگی دشمن است، افزود: دشمن با فحشا و منکرات از جمله بی‌حجابی، مواد مخدر و مشروبات به جنگ فرهنگی روی آورده است.

در ادامه این جلسه نیز محمدرضا براتی‌فرد فرماندار شهرستان سلطانیه، با تاکید بر توجه به الگوی عفاف و حجاب ابلاغ شده در طراحی و دوخت، به تلاش‌های صورت گرفته برای نامگذاری سالروز ورود علامه حلی به سلطانیه به روز سلطانیه اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود بین شهر حله عراق و شهر سلطانیه پیمان خواهرخواندگی بسته شود.

انتهای پیام
captcha