اجرای 4000 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در یزد
کد خبر: 4086893
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

اجرای 4000 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اجرای چهار هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در 23 محور و 140 برنامه شاخص پیش‌بینی و برگزار می‌شود.

حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امروز، 29 شهریورماه در جمع خبرنگاران از اجرای چهار هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها در 23 محور و 140 برنامه شاخص پیش‌بینی و برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص این هفته گفت: در روز چهارشنبه همایش تجلیل از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس همراه با سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت زنده و تصویری برگزار می‌شود.

زارع‌کمالی، دیدار مردمی شورای قضایی استان، مراسم رژه ۳۱ شهریور، عطر افشانی قبور شهدا و همایش پیاده‌روی خانوادگی را از دیگر برنامه‌ها به این مناسبت ذکر کرد و از نواختن زنگ مهر و مقاومت همزمان با بازگشایی مدارس در این استان خبر داد و افزود: این مراسم با حضور مسئولان استان در مدرسه شاهد نسیم سبحان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه همکلاسی مهربان در قالب توزیع هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت، مراسم عزاداری یگان‌های مسلح به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص)، همایش پاسداشت روز سرباز و تجلیل از سربازان متأهل، رونمایی از مستند دفاع مقدس با عنوان 33 سال سجود با موضوع زندگی روحانی شهید محمدحسین مختاری از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در یزد اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، همایش تجلیل از جهادگران، گردهمایی صمیمانه فرماندهان دفاع مقدس و برگزاری دومین همایش دیده‌بان صبح را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دفاع مقدس بخشی از هویت عزتمند این تاریخ سرزمین است زیرا اقتدار، آرامش، امنیت و پیشرفت کشورمان را مدیون خون شهدا و جانفشانی‌ها و ایثاگری‌های رزمندگان و خانواده‌ها و آزادگان عرصه ایثار و شهادت هستیم.

زارع‌کمالی بیان کرد: دفاع مقدس یادآور استقامت و شهادت طلبی مردان بزرگ و شیرزنان انقلاب اسلامی است که به فرمان رهبر و مقتدای خود لبیک گفتند و عاشقانه و با بصیرت در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

انتهای پیام
captcha