برقراری عدالت آموزشی مطالبه جدی مردم از دولت است + فیلم
کد خبر: 4086941
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

برقراری عدالت آموزشی مطالبه جدی مردم از دولت است + فیلم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بر ضرورت ارتقای بینش و بصیرت دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: برقراری عدالت آموزشی مطالبه جدی مردم از دولت است.

دانشگاه آزاد اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، فرشید سلیمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، ۲۹ شهریورماه، در مراسم تجلیل از نخبخگان علمی، فرهنگی و قرآنی استان که در سالن آمفی تئاتر مدرسه سماء اردبیل برگزار شد بر ضرورت ارتقای بینش و بصیرت دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: برقراری عدالت آموزشی، مطالبه جدی مردم از دولت است.

وی اظهار کرد: نخستین موضوعی که دانش‌آموز باید به طور جدی به آن توجه کند نیت و انگیزه تحصیل است و کسی که برای رضای خدا به دنبال کسب دانش باشد هر دری برای او باز می‌شود.

سلیمی تصریح کرد: آموختن بعضی از دانش‌ها از واجبات بوده و یکی از دانش‌ها خودشناسی است که مقدم بر همه دانش‌ها و معرفت‌های دیگر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، آموزش وپرورش را خط مقابله با تهاجم فرهنگی در جامعه عنوان کرد و گفت: امروز یکی از ابزارهای فرهنگی برای بی ارزش کردن باورهای ارزشی و اعتقادی دینی ما در جوانان فضای مجازی است و اگر درست مدیریت شود تبدیل به فرصت می‌شود.

وی به راهکارهای رفع آثار مخرب ناشی از کرونا در دانش آموزان اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش با بکارگیری از روانشناسان کارآمد در رفع این آثار از روان دانش آموزان اهتمام ورزد که این امر نیازمند تولید فکر در عرصه‌های مهم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی توسط آموزش و پرورش است.

گفتنی است؛ در این مراسم از فرهنگیان پیشکسوتان و برترین‌های علمی، فرهنگی و منتخبین طرح قرآنی قدس ویژه دانش‌آموزان تجلیل و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از دونخبه قرآنی استان امیرهادی بایرامی و موسی‌الرضا میری تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha