توزیع 1000 بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند یزدی
کد خبر: 4087134
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

توزیع 1000 بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند یزدی

در آستانه هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی رزمایش «همکلاسی مهربان 3» برگزار و 1000 بسته نوشت‌افزار به نیابت از 1000 شهید دانش‌آموز توزیع شد.

توزیع 1000 بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمندبه گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امروز، 30 شهریورماه در رزمایش همکلاسی مهربان 3 و توزیع یک هزار بسته نوشت‌افزار به نیابت از یک هزار شهید دانش‌آموز اظهار کرد: مردم متدین و انقلابی ما همچون ابتدای انقلاب در صحنه‌های مختلف حضور فعالانه‌ای دارند و در دوران کرونا با فرمایش رهبر انقلاب در زمینه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه اقدامات خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: امروز با آغاز مدارس و هفته دفاع مقدس رزمایش کمک مؤمنانه تهیه لوازم‌التحریر در این شرایط سخت اقتصادی و تحصیلی برای دانش‌آموزان رقم می‌خورد و امیدواریم بتوانیم در طول هفته دفاع مقدس بیش از پنج هزار بسته لوازم‌التحریر در سطح استان بین دانش‌آموزان نیازمند و محروم با رعایت کرامت انسانی و شخصیت دانش‌آموزان توزیع کنیم.

حجت‌الاسلام قطبی، مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه الغدیر استان یزد نیز در این نشست گفت: این رزمایش از ابتدای کرونا با عنوان همکلاسی مهربان آغاز و امروز برای سومین سال این برنامه در استان اجرایی می‌شود. 

وی ادامه داد: این رزمایش امسال به نیت هزار شهید دانش‌آموز استان اجرایی و یک هزار بسته لوازم‌التحریر که وصیت‌نامه شهدای دانش‌آموز را نیز شامل می‌شود، به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

قطبی گفت: امیدواریم این رزمایش مقدمه‌ای برای اقدامات بزرگ‌تر باشد و امسال به دلیل تقارن با ایام عزاداری سیدالشهدا و اربعین حسینی با استقبال خوب مردم مواجه شدیم و هزار بسته به نیت هزار شهید دانش‌آموز تهیه شد.

حسن عبداللهیان بهابادی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست با اشاره به برگزاری رزمایش همکلاسی مهربان گفت: یکی از برکات خون شهدا برگزاری همین محافل و تداوم فضایل بشری از جمله کمک به هم‌نوع و نیازمندان است که سیره و روش شهدا نیز بر این برنامه‌ها قرار داشت.

انتهای پیام
captcha