راهپیمایی در اعتراض به اغتشاشات در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4087621
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

راهپیمایی در اعتراض به اغتشاشات در سمنان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: امروز بعد از ظهر راهپیمایی مردم بصیر و انقلابی استان در محکومیت اغتشاشات اخیر در برخی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

برگزاری راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امروز، دوم مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم بصیر استان سمنان، عصر امروز در محکومیت اغتشاشات اخیر به خیابان خواهند آمد و اعتراض خودشان را به نمایش می‌گذارند، گفت: این راهپیمایی از ساعت ۱۶ در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: راهپیمایی مردم بصیر سمنان امروز از ساعت ۱۶ در معراج الشهدا میدان سعدی آغاز خواهد شد که در این راستا مردم سمنان روز گذشته بعد از نمازجمعه نیز در شهرهای مختلف، به راهپیمایی پرداخته و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه راهپیمایی مشابهی امروز ساعت ۱۶ در شاهرود از میدان امام خمینی(ره) تا ابتدای خیابان شهربانی برگزار می‌شود، متذکر شد: شاهرودی‌های شهید پرور دیروز هم به صورت خودجوش فاصله مدرسه قلعه تا میدان جمهوری را طی کرده و شعار مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

قندهاری با بیان اینکه راهپیمایی مشابهی امروز همزمان در دامغان از حسینیه ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود، متذکر شد: راهپیمایی تجدید بیعت با انقلاب اسلامی ایران امروز در آرادان و از محل نماز جمعه یعنی مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار می‌شود.

به گفته وی به جز شاهرود، دامغان، سمنان، میامی و آرادان در دیگر شهرستان‌های استان سمنان راهپیمایی تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا فردا، سوم مهر برگزار خواهد شد به این ترتیب مهدی‌شهری‌ها، اهالی سرخه و گرمسار فردا، در محکومیت اغتشاشات اخیر به خیابان خواهند آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: در گرمسار راهپیمایی ساعت ۹ صبح از میدان انقلاب اسلامی، در سرخه از ساعت ده و نیم صبح در حسینیه شهدا محل نمازجمعه و در مهدی‌شهر از مسجد المهدی (عج) برگزار می‌شود.

قندهاری با بیان اینکه روز یکشنبه تشییع پیکر شهید سروری در گرمسار از میدان انقلاب صورت خواهد پذیرفت، یادآور شد: این شهید بسیجی در اغتشاشات اخیر به فیض شهادت نائل شده و تشییع پیکر وی، خروش مردم انقلابی استان سمنان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha