مدیریت جهادی لازمه موفقیت در همه عرصه‌ها است
کد خبر: 4087845
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹

مدیریت جهادی لازمه موفقیت در همه عرصه‌ها است

نماینده یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس گفت: در دفاع مقدس جبهه‌ها سنگر درس بود و دانش‌آموز با کتاب درسی در مقابل دشمن می‌ایستاد و مدیریت جهادی حاکم بود و اگر امروز در همه عرصه‌ها مدیریت جهادی داشته باشیم، قدر مسلم پیروز هستیم.

محمدصالح جوکار، نماینده یزد و اشکذر در مجلسبه گزارش ایکنا از یزد، محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، 2 مهرماه در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت در هنرستان 15 خرداد اظهار کرد: شهدا شجاعانه عزت و عظمت را برای کشور و انقلاب و مسلمانان در دنیا خلق کردند که مایه افتخار است و ایران اسلامی را در جایگاه برتر قرار داده است.

وی ادامه داد: جنگ شرایط سختی را به ما تحمیل کرد اما از درون جنگ فرصت‌هایی آفریده شد که خود را بهینه و انقلاب را درون‌سازی و صادر کنیم و امروز پهنه افتخار شهدای ما دنیا را درنوردیده است.

جوکار افزود: الگوی دفاع مقدس در مدیریت، امامت بود فرمانده در جلو حرکت می‌کرد و به بقیه می‌گفت بیایید، دستوری نبود و موفقیت در دفاع مقدس به دلیل این اندیشه و تفکر دفاعی امام(ره) بود و  هر کاری که حضرت امام(ره) می‌خواستند انجام دهند مردم زمینه‌ساز آن بودند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس سنگر جبهه‌ها سنگر درس شد و معلم کلاس درس را در آن فضا برگزار می‌کرد و دانش‌آموز با کتاب درسی در مقابل دشمن می‌ایستاد و در واقع مدیریت جهادی حاکم بود، لذا اگر امروز در همه عرصه‌ها مدیریت جهادی داشته باشیم، قدر مسلم پیروز هستیم.

نماینده یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از دو سال دوران کرونا و تعطیل بودن کلاس‌های حضوری امروز شاهد به بار نشستن و نواختن زنگ شروع سال تحصیلی هستیم چه شاداب انگیز است این زنگ و جویبار دانش‌آموز و انسان‌های نونهال از خانه‌ها به سمت دریای علم یعنی مدرسه حرکت می‌کنند و این چیزی است که به کشور ما ثبات  و آرامش می‌دهد.

وی بیان کرد: در دوران کرونا متأسفانه آن کلام معلم و نفوذ حضوری کم شده بود و دانش آموزان از نفس گرم معلم کمتر برخوردار شدند و اینجاست نقش معلم در تعلیم و تربیت مشخص می‌شود که کاشف استعدادها، توانمندی‌ها و علاقه‌مندی‌ها و شکوفا کردن آنها است. معلم در فرایند تعلیم و تربیت درس زندگی می‌دهد و در کنار درس تربیت خداشناسی و دینداری را برعهده دارد.

انتهای پیام
captcha