پیروی از ولایت تنها راه عبور از فتنه‌های دشمنان است
کد خبر: 4089052
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲

پیروی از ولایت تنها راه عبور از فتنه‌های دشمنان است

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای سرنگونی نظام در همان اوایل انقلاب بیان کرد: تنها چیزی که ما را از فتنه‌های دشمنان عبور داد پیروی از ولایت بود.

سردار قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر ۲۵ کربلا دوران دفاع مقدس شب گذشته، 9 مهرماه در یادواره ۲۹ شهید روستای سرکلاته خرابشهر شهرستان کردکوی با بیان‌ اینکه خوشحالم در جمع یاران همیشگی انقلاب هستم، گفت: برای نظام جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای آن زحمت زیادی کشیده شده است که بیشترین زحمات بر عهده قشر مستضعف جامعه بود.

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا دوران دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای سرنگونی نظام در همان اوایل انقلاب بیان کرد: تنها چیزی که ما را از فتنه‌های دشمنان عبور داد پیروی از ولایت بود.

سردار قربانی اظهار کرد: دشمنان درحال کودتا و در دیگر نقاط حساس نیز درحال برنامه‌ریزی برای فتنه انگیزی هستند اما فراموش کرده‌اند ائمه اطهار کمک حال این نظام خواهند بود.

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا دوران دفاع‌مقدس در پایان بیان کرد: لشکرهای خدا همیشه پنهان هستند چنانکه دیدیم خرمشهر را خدا آزاد کرد.

انتهای پیام
captcha