رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش حقوق خود کردیم
کد خبر: 4089276
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
رئیس فراکسیون الوفاء للمقاومة:

رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش حقوق خود کردیم

رئیس فراکسیون پارلمانی الوفاء للمقاومة در سخنانی پیرامون ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که ما دشمن را مجبور کردیم تا حقوق کشورمان را به رسمیت بشناسد.

به گزارش ایکنا، به نقل از النشرة، محمد رعد، رئیس فراکسیون الوفاء للمقاومة در پارلمان لبنان گفت که برای تشکیل دولت جدید در آینده نزدیک تلاش می‌کنند.

رعد گفت: ما همچنان تلاش می‌کنیم و ان‌شاءالله به تشکیل دولت دارای معیارهای کامل دست خواهیم یافت تا نیازهای مربوط به اداره کشور و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را برآورده کند همچنان که ما برگزاری جلسه در این خصوص را آغاز کرده و تا انتخاب رئیس جمهور جدید آن را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: ما با دشمنی مواجه هستیم که هیچ کس را در این جهان جز خودش به رسمیت نمی‌شناسد اما وقتی ما نیاز دشمن به بهره‌برداری از گاز را احساس کردیم، گلوی آن را گرفتیم تا حقوقمان را که توسط این دشمن نادیده گرفته شده است، پس بگیریم و دشمن را وادار به پاسخگویی و به رسمیت شناختن حق خود کردیم.

رعد افزود: ما در حال حاضر راه طولانی را پیموده‌ایم و از موضع لبنان برای گرفتن حق خود در ترسیم مرزهای دریایی حمایت می‌کنیم تا از گاز خود که متعلق به نسل‌ها و فرزندان ماست، بهره ببریم.

رئیس فراکسیون الوفاء للمقاومة با اشاره به اینکه هر آنچه این روزها نتوانیم پس بگیریم، در روزهای آینده پس خواهیم گرفت، گفت: دشمن این را به خوبی می‌داند و به همین دلیل سعی می‌کند این فرصت را به ما ندهد تا سیلی پشت سیلی از ما دریافت کند.

وی تأکید کرد که جنگ و کشمکش با دشمن طی مراحل مختلف ادامه دارد و هدف از آن تحقق امنیت و ثبات و حفظ حاکمیت ماست.

انتهای پیام
captcha