لزوم تجلی فعالیت‌های قرآنی در سبک زندگی
کد خبر: 4089467
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

لزوم تجلی فعالیت‌های قرآنی در سبک زندگی

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا گفت: فراگیری قرآن و انجام فعالیت‌های قرآنی باید در سبک زندگی ایرانی اسلامی افراد تجلی ظاهری و باطنی داشته باشد و این امر با تفکر و تأمل در قرآن کریم محقق‌ می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام حسن‌زاده، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا امروز، 11مهرماه در مراسم تجلیل از منتخبین و مقام‌آوران قرآنی، جشنواره حدیث و مسابقات فرهنگی هنری دفاع مقدس که در مسجد شهید بهشتی مرکز برگزار شد، ضمن قدردانی از مربیان مرکز اظهار کرد: توجه به قرآن و آموزه‌های قرآنی در تربیت فرزندان صالح و با تقوا بسیار مؤثر بوده زیرا قرآن چراغ هدایت بشریت است.

وی افزود: خداوند متعال برای هدایت ما و برای راهنمایی و نشان دادن مسیر سعادت کتاب آسمانی که معجزه الهی است را بر پیامبر گرامی اسلام نازل کرد، ان‌شاءالله در این کتاب الهی تدبر کنیم چون نقشه راه و دستورالعمل زندگی است و با عمل به آن روز به روز به سعادت نزدیک می‌شویم.

حسن‌زاده تصریح کرد: فراگیری قرآن و انجام فعالیت‌های قرآنی باید در سبک زندگی ایرانی اسلامی افراد تجلی ظاهری و باطنی داشته باشد و این امر با تفکر و تأمل در قرآن کریم محقق‌ می‌شود.

در این مراسم از ۲۳ نفر از کاروان قرآنی این مرکز که رتبه‌های ممتاز در بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآنی همسران، فرزندان و خواهران شاغل نداجا و ۳۱ نفر از منتخبین جشنواره حدیث و مسابقات فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha