دوره «حجاب برتر» ویژه بانوان طلبه لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4089953
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

دوره «حجاب برتر» ویژه بانوان طلبه لرستان برگزار می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف، گفت: دوره آموزشی «حجاب برتر» ویژه خواهران و با هدف پاسخ گویی به شبهات برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان،حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به‌عنوان یکی از باورهای دینی مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان و لزوم ایستادگی در مقابل آن، بصیرت‌افزایی و روشنگری را مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: اتحاد و انسجام جامعه اسلامی تمام دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

مهدوی‌نیا از برگزاری دوره آموزشی «حجاب برتر» در حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد و اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی با هدف پاسخ‌گویی به شبهات و با حضور اساتید حوزه علمیه خواهران و مدرس و مبلغ سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با یادآوری اینکه این دوره آموزشی 16 مهرماه در حوزه علمیه شهرستان دورود برگزار می‌شود، ادامه داد: این دوره آموزشی با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha