رقابت برترین‌ قرآنیان مساجد کشور پایان یافت
کد خبر: 4090010
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

رقابت برترین‌ قرآنیان مساجد کشور پایان یافت

مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» با برگزاری مراسم اختتامیه که هم‌اکنون در حرم مطهر شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است، پایان یافت.

پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان»، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، مراسم اختتامیه مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» امروز، 14 مهرماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است.

 مجتبی میرزایی‌نسب، دبیر اجرایی مسابقات قرآنی «مدهامتان» در این مراسم گفت: 150 نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات مدهامتان در سال جاری از اقصی نقاط کشور در این مرحله به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه در مرحله استانی 15 هزار نفر در کشور شرکت داشتند، افزود: این مسابقات در بخش بانوان در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل و در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اذان طی روزهای 12 تا 14 مهرماه در شیراز برگزار شد.

میرزایی‌نسب ضمن قدردانی از مسئولان قرآن مدار فارس و شیراز که در برگزاری مسابقات بسیار همکاری کردند، افزود: برای برگزاری این مسابقات از ماه‌ها قبل جلسات کارشناسی متعددی برگزار شد.

دبیر اجرایی مسابقات «مدهامتان» اظهار کرد: در طی این سال‌ها حضور پررنگ مسئولان و افرادی که در قالب نهادهای فرهنگی و قرآنی در مسابقات مدهامتان شاهد بودی که این مسئله به ویژه در شیراز به اوج خود رسید.

وی با بیان اینکه اساتید بین‌المللی کار داوری در این مسابقات را به عهده داشتند، گفت: در رشته قرائت تحقیق و ترتیل بخش آقایان اساتیدی چون غلامرضا شاه‌میوه، داور بخش لحن؛ علی‌اکبر کاظمی، داور صوت؛ مهدی قره‌شیخ‌لو، بخش تجوید؛ حسین اخوان‌اقدم بخش وقف و ابتدا داوری کردند. همچنین شهریار پرهیزگار، داور بخش حسن حفظ؛ عباس هاشمی، داور بخش لحن، حامد ولی‌زاده، داور بخش صوت، محمدرضا پورزرگری داور بخش تجوید، رحمانی، داور بخش وقف و ابتدا و رضا دیانت هادی، در قسمت حفظ کل و اذان این دوره از مسابقات بودند.

میرزایی‌نسب ادامه داد: در بخش بانوان هم اساتید قرآنی نظیر زهرا صریحی‌نژاد، داور بخش حسن حفظ؛ سمیه هیبتیان، داور بخش صوت و صدیقه بارانی داور بخش لحن بودند و معصومه عباسی نظری داوری، بخش وقف و ابتدا و هاجر حیدری، داوری بخش تجوید را بر عهده داشتند.

در این مراسم از پوستر شانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» نیز رونمایی شد. 

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha