نماهنگ «گردان دانشجو معلم‌ها» در اردبیل منتشر شد + فیلم
کد خبر: 4090118
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
همزمان با آغاز سالتحصیلی؛

نماهنگ «گردان دانشجو معلم‌ها» در اردبیل منتشر شد + فیلم

نماهنگ «گردان دانشجو معلم‌ها» همزمان با آغاز سالتحصیلی و در پاسخ به توطئه اخیر دشمنان در مدارس و دانشگاه‌ها در اردبیل تولید و منتشر شد.

دانشگاه فرهنگیان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نماهنگ «گردان دانشجو معلم‌ها» با موضوع تعلیم و تربیت و تداوم راه شهدای دانشجو معلم توسط دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل تولید و منتشر شد.

امروز دشمنان به دنبال کوچکترین بهانه و فرصت برای برهم زدن آمنیت و آرامش ملت قهرمان پرور ایران اسلامی است چراکه مردم ما با مقاومت 44 ساله خود برای خوی استبدادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا توانستند فرهنگ ایثار و مقاومت که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است به جهان صادر و زمینه ساز بیداری جهانی علیه استبداد، استعمار و ظلم و جور مستکبران بر مستضعفان جهان شوند.

این حوادث ناگوار و متاثر کننده نشان داد که غفلت در تعلیم و تربیت تا چه اندازه می‌تواند مانع تعالی یک نسل شود بطوریکه امروز شاهد هستیم بر اثر این غفلت‌ها و همچنین عدم نظارت بر فعالیت در فضای مجازی در کنار فقدان سواد رسانه در نوجوانان، جمع محدودی از این قشر مهم و آینده‌ساز کشور ندانسته در دام شیاطین افتاده و به بازیگران توطئه‌های دشمنان تبدیل شده اند.

تولید این اثر از اجرا و شعر گرفته تا تصویر و تدوینش توسط نومعلمان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اردبیل انجام گرفته که علیرضا دولت نژاد و عباس رحیمی شام اسبی کار اجرای این نماهنگ را بر عهده داشته و امیر محمد معبودی به عنوان مدیر تولید، میلاد عباسی به عنوان تنظیم کننده، غلامرضا پورعبدل به عنوان صدا بردار و بهزاد غلامی نیز کار تدوین و احسان ظهیری کارگردانی این اثر فاخر دانشجویی را بر عهده داشت.

انتهای پیام
captcha