تشریح ویژه برنامه‌های هفته کودک در گلستان
کد خبر: 4090303
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

تشریح ویژه برنامه‌های هفته کودک در گلستان

دبیر هفته ملی کودک گلستان از اجرای ۷۵ ویژه‌برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در همه مراکز کانون استان خبر داد.

کودکبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان سیداحسان مسلمی، دبیر هفته ملی کودک گلستان از اجرای 75 ویژه‌برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در همه مراکز کانون استان خبر داد.

دبیر هفته ملی کودک گلستان تصریح کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۱ روزهای ۱۶ تا ۲۲ مهر در گلستان همزمان با سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

مسلمی بیان کرد: امسال همه مراکز ثابت و سیار استان با تمام ظرفیت‌های موجود، ویژه برنامه‌های متنوعی را با محوریت «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها برگزار خواهند کرد و کودکان در سراسر استان می‌توانند از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه با مراجعه به مراکز کانون، از این برنامه‌های متنوع بهره‌‌مند شوند.

دبیر هفته ملی کودک گلستان با بیان‌اینکه این برنامه‌ها از امروز، 16 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری گرگان در شهرک ویلاشهر نبش ویلای ۱۲ آغاز می‌شود، افزود: اختتامیه جشنواره بین‌المللی قصه‌‌گویی، آرزوی کودکی‌ها، کودک و نیروی انتظامی کتابخانه سیار، اکران انیمیشن‌های کانونی، فریاد شادمانی کتابخانه سیار، سینما کانون، جشنواره گام‌هایی سبز با کودکان، ایستگاه نقاشی، جشنواره سفر به کودکی، شادی همچون کودکی، اختتامیه مهرواره نخل‌‎های سوخته، کودک و مهارت‌های زندگی، نمایشگاه ساخته‌ها و کاروان نشاط مراوه‌تپه از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در این هفته است.

وی هدف از اجرای این برنامه را توجه به شادی و نشاط کودکان و بالابردن اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در قالب کتابخوانی، شعرخوانی، نمایش، سرود، بازی و فیلم برای کودکان و نوجوانان با هدف لحظه‌های سرشار از حال خوب اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha