اعزام مبلغ به پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4090620
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

اعزام مبلغ به پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در خراسان‌جنوبی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: اعزام روحانی به ۲۵ پایگاه‌ جاده.ای سطح استان را در قالب پنجشنبه‌های الهی در دستور کار قرار داده ایم

دیدار ائمه جماعات و شورای مدیران جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با نماینده ولی فقیه در استانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محمد درویشی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، امروز ۱۷ مهرماه در دیدار ائمه جماعات و شورای مدیران جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر با دو ماموریت هدایت و نظارت امور را پیش می برد.

وی با اشاره به برگزاری شورای فرهنگی نماز و امر به معروف و نهی از منکر در جمعیت هلال احمر، افزود: این شورا هر ماه با حضور کلیه معاونین و مدیر عامل تشکیل و مصوبات آن به شعب ابلاغ می شود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هلال احمر برای فوریت‌ها است، گفت: بر این اساس جمعیت هلال احمر مانند یک نیروی نظامی همواره در حالت آماده باش قرار دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی ستاد اقامه نماز جمعیت هلال احمر در سال گذشته رتبه نخست را کسب کرده است، افزود: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز شعبه هلال احمر بیرجند سال گذشته امتیاز برتر را در بخش عفاف و حجاب کسب کرده است.

درویشی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی جمعیت هلال احمر در مناسبت های مختلف، عنوان کرد: تشکیل هیئت حضرت علی اکبر(ع)، مسابقات کتابخوانی، راه اندازی کانون طلاب و توزیع کتاب های گوناگون از دستاوردهای بسیار خوب در این حوزه بوده است.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون نقش موثری در بحث‌های فرهنگی و امدادی در همه زمینه‌ها داشته‌اند، افزود: در حال حاضر ۱۵ نفر امام جماعت در شعب جمعیت استان فعالیت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اعزام روحانی به ۲۵ پایگاه‌ جاده‌ای سطح استان در قالب پنج شنبه‌های الهی را در دستور کار قرار داده‌ایم، گفت: هر امدادگر قبل از ورود به پایگاه ها باید دوره های آموزشی احکام شرعی را پشت سرگذارد.
وی بیان‌کرد: جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در آشوب‌های اخیر نیز در حالت آماده باش کامل قرار داشته تا از صدمه زدن به اماکن و مردم جلوگیری کند.

درویشی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر بر طبق اهداف بی غرضی، بی‌طرفی، انسان‌دوستی و جهانشمولی خدمات بشردوستانه خالصانه و صادقانه ارائه می دهد، گفت: امدادگران و داوطلبان هلال احمر همواره با الهام از آیات نورانی قرآن و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha