تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی قم و جامعةالزهرا(س) منعقد شد
کد خبر: 4090693
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی قم و جامعةالزهرا(س) منعقد شد

مدیران ارشد جهاددانشگاهی قم و جامعة‌الزهرا(س) برای همکاری در کلیه زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، مهارتی و کارآفرینی و توسعه و توانمندسازی جامعه مخاطبان خود به تفاهم رسیدند.

تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی استان قم و جامعةالزهرا(س)به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاد‌دانشگاهی واحد استان قم، مدیران ارشد جهاد‌دانشگاهی قم و جامعة‌الزهرا(س) برای همکاری در تمامی زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، مهارتی و کارآفرینی و توسعه و توانمندسازی جامعه مخاطبان خود، روز گذشته، 17 مهرماه به تفاهم رسیدند.

در این تفاهم‌نامه طرفین متعهد شدند در برگزاری سمینارها، همایش‌ها، نشست‌ها، کارگاه‌ها، دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت عمومی و تخصصی به‌منظور ارتقای توان علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، مهارتی، کارآفرینی، کنشگریِ مطلوب اجتماعی اساتید، پژوهشگران، طلاب، دانشجویان، دانش‌آموختگان و کارکنان در سطح ملی و بین‌الملل همکاری کنند.

در مباحث فناوری و روش‌های نوین آن و نیز برگزاری رویدادها، جشنواره‌های مشترک فناورانه و نوآورانه، همکاری و تبادل دانش داشته باشند. همچنین بازدیدهای علمی، فرهنگی و اردوهای تفریحی با محوریت‌ دینی، مذهبی و گردشگری ویژه اساتید، کارکنان و دانش‌پژوهان و مخاطبان دو مجموعه برگزار کنند.

امکان بهره‌مندی اعضای جامعةالزهرا(س) از ظرفیت مرکز هنر و رسانه ایران (مهرا) و همکاری این مرکز با اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعةالزهرا(س) در تولید محتوای علمی آموزشی، مهارتی و کارآفرینی در سطوح عمومی و تخصصی در زمینه‌های مورد توافق نیز از دیگر تعهدات مشترک این تفاهم‌نامه است.

در این تفاهم‌نامه همچنین امکان بهره‌مندی کارکنان و مخاطبان دو مجموعه از خدمات طرف مقابل از جمله مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاددانشگاهی قم، مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران، انتشارات جهاددانشگاهی استان قم، مراکز آموزشی کوتاه‌مدت، خدمات آموزشی ضمن خدمت جهاددانشگاهی، مرکز آزاد و مهارتی جامعةالزهرا(س)، بخش سنجش و رصد اندیشکده جامعةالزهرا(س)، انتشارات جامعةالزهرا(س) و سایر امکانات طرفین فراهم شد.

انتهای پیام
captcha