برگزاری تجمع بزرگ «بانوان انقلاب» در دارالارشاد
کد خبر: 4091272
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

برگزاری تجمع بزرگ «بانوان انقلاب» در دارالارشاد

اجتماع خودجوش و مردمی «بانوان انقلاب» در بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، خط ولایت و رهبری در اردبیل برگزار می‌شود.

بیعت با رهبر انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از اردبیل، اجتماع خودجوش و مردمی «بانوان انقلاب» در بیعت با آرمان‌های خط ولایت و رهبری همزمان با ایام هفته وحدت و در محکومیت اقدامات خصمانه دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی در بر هم زدن نظم و امنیت جامعه اسلامی در اردبیل برگزار می‌شود.

این تجمع وحدت‌آفرین بانوان استان اردبیل ۲٠ مهرماه از ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور در پیاده‌راه عالی قاپو اردبیل نیز برگزار خواهد شد تا بانوان حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خط امام و ولایت نشان داده و به عنوان رهروان زینبی حرکت‌های ددمنشانه دشمنان را محکوم کنند.

کاملاً روشن است که در شرایط کنونی بانوان در سنگر دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی وظیفه و رسالت سنگینی را بر عهده دارند و شایسته است با حفظ حجاب و عفاف خود سعی کنند تا اقدامات اخیر دشمنان را در به انحراف کشیدن ارزش آرمانی حجاب، محکوم و بر تداوم راه فاطمی و زینبی پای بفشارند.

بانوان ارزشی در طریق حضرت فاطمه(س) و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) سعی می‌کنند تا نقاب از چهره منافقانه دشمنان برداشته و بار دیگر بر تداوم راه عزتمندانه تاکید کرده و بر پیروی از خط ولایت و امامت عشق و وفاداری خود را نشان دهند.

انتهای پیام
captcha